Bilder från Filippinerna

Det känns underligt att det skulle bero på en server, det är vad jag kan se bara dina två trådar som problemet är i, kan det skilja på vilket format bilderna är i?
Jag har samma bekymmer med bilder från Etiopien.
Troligen för dom är många och nerladdning blir seg.
Posta en bild i taget känns inte heller rätt.
Är det 10 bilder gånger 15 inlägg per sida, så krävs viss hastighet. Kanske även en bra lina.

Jag har samma bekymmer med bilder från Etiopien.
Troligen för dom är många och nerladdning blir seg.
Posta en bild i taget känns inte heller rätt.
Är det 10 bilder gånger 15 inlägg per sida, så krävs viss hastighet. Kanske även en bra lina.
Jag har inte mött detta problem tidigare och frågade därför.
Hoppas att någon kan lösa det.

Jag har inte mött detta problem tidigare och frågade därför.
Hoppas att någon kan lösa det.
Det är några veckor sen det uppstod och fler har samma bekymmer. Det är samma konstiga saker som händer om du kollar första sidan eller en sida i mitten eller senaste inlägg. Översta inlägget på en ny sida verkar laddas fortare....
Just nu har forumet behov av någon kunnig som kan pilla i några inställningar. Kontakta Kycklingen via PM om någon tror sig kunna lösa detta.
Forumet verkar segare än tidigare och själv får jag ofta bara halva bilder eller frågetecken i många trådar, inte bara mina filer.

En tripp till Masbate igen, men vi kortade av vistelsen efter tre dagar.

En orsak var att tidvattnet låg fel på dygnet så vi fick inte ut båten för att besöka någon fin ö.

Fattigt som det är är det bara ris och fisk på bordet, grönsakerna kostar......
Jag betalar för boende genom att producera ved för matlagningen.
Väldigt uppskattat......

Visa bilaga 71992

Visa bilaga 71993

Visa bilaga 71994

Visa bilaga 71995

Visa bilaga 71996

Visa bilaga 71997

Visa bilaga 71998

Visa bilaga 71999
Sätt upp en solcell åt dom så har dom ström att koppla till spisen!!:xmas_smiley::xmas_smiley:

Liknande trådar

Topp