Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu är det en ny sida så då lägger jag in tio olika bilder, tagna under flera år med olika kameror och telefoner.
Samma bildformat .jpg på alla.
Laddas dessa bättre tyder det på att det är en mindre mängd data och bilder som hanteras på en ny sida än när en hel tidigare sida ska laddas, dvs +100 bilder.
Verkar som alla inlägg på en sida laddas och då blir sista inläggen förstås drabbade. Min teori...............
Någon kan kanske detta bra och kan förklara....
Nu har jag problem med att få över bilderna från Skalman så det blir en aptitretare från land på vackra Apo Island.
Jänkaren jag delade båt med kallade det
A million dollar view....
Vi åkte ju till Masbate för en begravning och det gav ett minne för livet.
Mycket rörande och det pågick länge, nära två veckor.
Tal, gråt, musik, skratt, mat och fest samtidigt..
Nu fanns ju mer att göra, ett var att ta delar av familjen på en tur till stora staden.
Mangrove park var trevligt men att äta pizza för första gången stod högst på önskelistan...
Själv ville jag köpa verktyg till bygget som våra anställda saknar.
Nu skulle andra försöket till septitanken göras. Alla påstod det inte gick när vi kom ner på solid lava efter 30cm humusjord.
Då tog jag fram de nyss inköpta huggmejslarna och visade hur man använder våld.
Två dagar senare var grabben nere på 130cm och vi har nästan 4 m3 prima ballast för betongen.
Fick en inbjudan att besöka en svensk som äger och driver en exklusivare resort på grannön Cebu.
Tog en tidig färja och åkte dit.
Nu skulle vi träffas för lunch så jag kunde spendera lite egen tid på stranden innan.
Livet är ganska bra..
Lite blandat från spenaten......
eller sjögräset passar nog bättre.....
Seafood varje dag.......
Då nästan ingen har ett kylskåp så torkar man all fisk som inte äts färsk, tre dagar senare friterar man samma torkade fiskar och äter dom som torra chips.....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.