Bilder från Sir One

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

Sir One

Gäst
Jag har haft dessa bilder upplagda på ett annat forum, innan jag fann den stora trivseln här... Bilderna är från 2010 och är tagna i Jomtien, Nakhon Ratchasima och i Chum Phuang

gallery_7127_49_28312.jpg

gallery_7127_49_71038.jpg

gallery_7127_49_209271.jpg

gallery_7127_49_388078.jpg

gallery_7127_49_49592.jpg

gallery_7127_49_88667.jpg

gallery_7127_49_240458.jpg

gallery_7127_49_416713.jpg

Några fler bilder. De flesta är tagna med en Canon 40D och brännvidder från 280 mm till 500 mm, för den som intresserar sig för bilder.

gallery_7127_49_59999.jpg

gallery_7127_49_102878.jpg

gallery_7127_49_352726.jpg

Tack B-tung.
Den bild som jag gillar mest är den med det lilla barnet som frysande kryper in i mammans famn efter badet på Jomtien Beach. Den visar så tydligt att barn är barn var dom än finns. Samma gäller med barnet som leker i vattenbrynet.
Jag hoppas kunna lägga upp fler från den resan, om jag hittar någon som kan laga min crashade hårddisk...

Goa bilder Sir 1 kul att du me lägger ut lite gillar dom starkt hoppas du får ordning på hård disken så att man får se mer

"Sir One " sa:
Tack B-tung.
Den bild som jag gillar mest är den med det lilla barnet som frysande kryper in i mammans famn efter badet på Jomtien Beach. Den visar så tydligt att barn är barn var dom än finns. Samma gäller med barnet som leker i vattenbrynet.
Jag hoppas kunna lägga upp fler från den resan, om jag hittar någon som kan laga min crashade hårddisk...

Tack för fina bilder sir one. Jag hade missat denna tråden.
Hur går det för dig, får du någon hjälp med att laga hårddisken?

Jag hoppas det för jag ser fram emot fler bilder. :)

Några fler bilder från Thailand.
Bild 1 Köket i Non U DOm
Bild 2 En vanlig syn på vägen
Bild 3 Utsättande av fisk i Korat
Bild 4 En ung dam tar ett självporträtt med mobilen
Bild 5 Snacka om solskydd
Bild 6 Svagt kaffe eller ensam böna i vattnet

cooking.jpg

Farmare.jpg

fiskutsattning.jpg

sjalvportratt.jpg

solskyddsfaktor100.jpg

susannaibadet.jpg

"glimten66 " sa:
Gott o se att du fått in lite fler bilder ;)
jo det är kul med bilder. Kan hända att årets bilder kommer från Filippinerna. Jag har en bekant med en resort där som har bjudit in mig. Kanske att jag åker via Thailand. Allt beroende på hur operationen av min krånglande fot går. Gips i 12 veckor efter den 26 mars då ingreppet sker.

"Sir One " sa:
jo det är kul med bilder. Kan hända att årets bilder kommer från Filippinerna. Jag har en bekant med en resort där som har bjudit in mig. Kanske att jag åker via Thailand. Allt beroende på hur operationen av min krånglande fot går. Gips i 12 veckor efter den 26 mars då ingreppet sker.

Hämta upp mig på TQ s då ;) så följer jag me ;)

Härligt med bilder, skulle vara kul med bilder från Filippinerna också, hoppas det går bra med benet/foten!

Får säga att du är en väldigt bra fotograf imponerad av dina bilder.

Tack för era goa betyg på bilderna. Jag önskar att jag hade lite mer tid att lägga ner på den hobbyn och lite mer utrustning. Min ena dotter är bildjournalist och har "lånat" en massa objektiv så resurserna för mig är begränsade.

Tänkte skicka in en bild på min favoritmänniska när han var i Thailand
Jodå, det är Sir One i egen hög person :)
Det ser lite krampaktigt ut när jag fumlar med kameran men så är jag båda delarna av naturen.

S1.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp