Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har haft dessa bilder upplagda på ett annat forum, innan jag fann den stora trivseln här... Bilderna är från 2010 och är tagna i Jomtien, Nakhon Ratchasima och i Chum Phuang
Tack B-tung.
Den bild som jag gillar mest är den med det lilla barnet som frysande kryper in i mammans famn efter badet på Jomtien Beach. Den visar så tydligt att barn är barn var dom än finns. Samma gäller med barnet som leker i vattenbrynet.
Jag hoppas kunna lägga upp fler från den resan, om jag hittar någon som kan laga min crashade hårddisk...
Tack B-tung.
Den bild som jag gillar mest är den med det lilla barnet som frysande kryper in i mammans famn efter badet på Jomtien Beach. Den visar så tydligt att barn är barn var dom än finns. Samma gäller med barnet som leker i vattenbrynet.
Jag hoppas kunna lägga upp fler från den resan, om jag hittar någon som kan laga min crashade hårddisk...
Några fler bilder från Thailand.
Bild 1 Köket i Non U DOm
Bild 2 En vanlig syn på vägen
Bild 3 Utsättande av fisk i Korat
Bild 4 En ung dam tar ett självporträtt med mobilen
Bild 5 Snacka om solskydd
Bild 6 Svagt kaffe eller ensam böna i vattnet
jo det är kul med bilder. Kan hända att årets bilder kommer från Filippinerna. Jag har en bekant med en resort där som har bjudit in mig. Kanske att jag åker via Thailand. Allt beroende på hur operationen av min krånglande fot går. Gips i 12 veckor efter den 26 mars då ingreppet sker.
jo det är kul med bilder. Kan hända att årets bilder kommer från Filippinerna. Jag har en bekant med en resort där som har bjudit in mig. Kanske att jag åker via Thailand. Allt beroende på hur operationen av min krånglande fot går. Gips i 12 veckor efter den 26 mars då ingreppet sker.
Tack för era goa betyg på bilderna. Jag önskar att jag hade lite mer tid att lägga ner på den hobbyn och lite mer utrustning. Min ena dotter är bildjournalist och har "lånat" en massa objektiv så resurserna för mig är begränsade.
Tänkte skicka in en bild på min favoritmänniska när han var i Thailand
Jodå, det är Sir One i egen hög person
Det ser lite krampaktigt ut när jag fumlar med kameran men så är jag båda delarna av naturen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.