Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

Resa från thailand till sverige

Hej

Tänkte kolla om hur man fixar billiga biljetter Bangkok - Stockholm T&R. Ska bjuda hit tjejen...

Lyfter upp en mycket gammal tråd men de kan de vara vært :)
http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article7436429.ab

Nu så ska Norwegian børja flyga direktflyg.
Stockholm-Bangkok,Stockholm-New York till ett pris av 2000 kr och
New york æven de med
Och vad gæller deras tidigare flyg som jag rest med så ær de liksom tågen i mycket bættre skick och stil æn de svenska førfallet: SAS och SJ
:wai:

Det later ju fantastiskt. Da kan det vara vart att ta sig upp till Stockholm om bara tider etc passar. Vi flyger normalt fran Kopenhamn.

Tack for tipset, naturligtvis vart karma. :thumbsup:

Berralund :wai:

Jag bokade min resa tur o retur för 5680, man kan välja hotell-paket och så på travellink.se och även skyways.se

Åker med air china, man kunde välja en del avgångar och nu får jag en dag i beijing, man kan säkert välja direktresor och allt man vill..

Tror det kan bli superbra :)

men gud vilka bra priser ni kollat upp...

tänk vilken stor hjälp vi kan vara för varann när det gäller detta o naturligtvis mkt annat här på forumet..

nu blir jag riktigt sugen.

bara att hoppas på extrajobb då

;Marianne

Pga att jag nu har åkt fram och tillbaka massvis med ggr med Thaiair så ska jag prova med Qatar denna gång då de verkar vara en vinn vinn situation.Ruggigt billig biljett 5.600 kr tur och retur under jultid 12 dec --- slutet på januari och flygbolag i værldsklass i jæmførelse med Thaiairs 11215kr på samma period nu.
5615 kr i vinst ger en bra shoppingrunda i Doha under uppehållet på 9 timmar...!!!

.....Men som med allt som ær bra så finns de æven nackdelar....Ær de någon som kænner till nackdelar gællande Qatar eller ær de bara 5 stjærnigt hela vægen..?
1.nackdel...inget direktflyg men ær upplevelsen bra så spelar det ingen roll då tiden ær ovæsentlig før mig varje gång jag reser. Jag tar ju min egen semester hur længe jag vill tack vare Norges løner...:)
På denna sida fann jag billiga biljetter denna gång.
http://www.travelstart.se/

hej helgonet!!

jag hjälpte en arbetskamrat för några år sedan att fixa en resa med just Qatar över julen till thailand då varenda resebolag hade fullt o var mkt dyra. vi fick tag på resa till hennes familj som var klart mkt billigare än övrigas...
inte så billigt som nu men ändock o de är helnöjda med qatar. de fick stanna i 8 timmar o under tiden fick de en svit att sova över i... låter helt sjukt men så var det. de hade räknat med att hänga ute på flygplatsen o försöka vila men det blev alltså inte så.

så lycka till med din resa. fantastiskt pris enligt mig

marianne

tyvärr har inte jag lyckats komma till norge på jobb.. verkar vara svårt numera att etablera kontakt har varit i kontakt med helsenor o addeco.

vi åkte hit i okt med Qarar air och skall hem i mars. Betalad 7 700 per person. Mellanlandningen i Doha varade bara några timmar. Mycket bra bolag!

Qatar air för bara 5400 kr med total restid på 13 tim tur och retur 7 april via destination.se
De ska bli härligt att fira de 3:e nyåret för detta år !!! 31 dec,2 feb och nu 12:e april....inte undra på att thailändare är så glada....:)

Hej är lite lat, har klippt och klistrat

Nu gäller THAI promo även hösten också, med utresa 01aug-30sep.
Passa gärna på att boka innan platserna tar slut.

Många Flygbolag flaggar nu för ökat bränsletillägg fr 15 mar 2011
på grund av ett stigande oljepris till följd av oroligheter i Iran, Libyen
och OPEC-länder. Tillägget, beroende på flygningens längd, kommer
att vara tex från ca SEK300 per väg för interkontinental sträcka!

THAI Promo 2011 – även Höst!
Från SEK4900 till Bangkok, SEK5500 till Phuket, Krabi, etc,
SEK5690 till Samui. Priser finns till hela Asien och Australien,
Begränsat antal platser!
SEK4900 - Bangkok
SEK5500 - Phuket, Krabi, Chiang Rai, Chiang Mai, m.fr
SEK5690 - Samui
SEK6195 - Saigon, Hanoi, Yagon, Penang, m.fr
SEK6250 - Hong Kong, Singapore, Kuala Lumpur
SEK6760 - Denpasar (Bali)
SEK9230 - Perth
SEK9670 - Sydney, Melbourne
SEK10205 - Auckland

Uppgradering till Premium är möjligt mot tillägg fr SEK2735 per väg
Res ut: mellan 26apr11 till 30jun11, eller 01aug11-30sep11
Boka: snart som möjigt
Betala: inom 3dagar efter att bokningen är bekräftad
Stanna borta: max 1 månad

"legolas " sa:
Rolf, priset är ifrån Göteborg då eller????
;D ;D ;D
[/quote
Nä, med största sannolikthet är det från Arlanda då resebyrån som säljer bilj. ligger i Sthlm. Det är nästan vad vi betalade våra kostade 4500:-

Jag plockar fram denna tråden i ljuset, frågan kom ju upp i chatten igår om lite billiga prisuppgifter.

Hej pröva Jorden resor dom brukar kunna trolla fråga Rolf ;)
ja har använt dom nu i flera år o har allti lyckats få bra pris Peter på jorden har även lyckats fixa biljett till mi även när de varit fullt

glimten66 :wai:

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp