Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

hej helgonet

den killen som skulle köpa boken åt mig har inte hört av sig. om han inte gör det under tiden du är i thailand kan du fixa en åt mig då`????

marianne

Pratade med en thai polare som är och hälsar på några släktingar i Danmark och hennes biljet kostade strax över 50000 bath med Thai från Bkk.

Hej svejs, jo jag kan køpa åt en el flera åt dig om du vill ha, jag kommer tillbaks från thailand den 20:e februari :wai:i annat fall far jag igen i maj och igen i september och sen igen i november.
En av førdelarna med att jobba i norge ;D

hej, ola norman...

jättesnällt men en av våra medlemmar, mollan har köpt en till mig och jag var hemma hos honom o hämtade den igår. visst är det härligt att kunna tjäna extra pengar. själv har jag jobbat en massa övertid i december o nu i januari men just nu går pengarna åt till att köpa möbler. det behövs vid en skilsmässa men framigenom så....

marianne

Hej Marianne
Tycker synd om dig, vill hjälpa till, skulle vilja oxå,
åka efter din skilsmässa, jobba inte för mycke, de kommer att lösa
sig :nod:
:wai:

tack, vad gulligt tänkt...

det löser sig ngn gång. jag har ju er här och kan leva mig in i era resor o det är inte fy skam. huvudsaken är att man håller intresset levande. det kommer...

marianne

Vi är här och stöttar dig, ( jag i alla falla ), resor har vi alla minnen av, de som är gott, resten tar vi sen....., :thumbsup:
:wai:

tack så hemskt mkt...

ni är så gulliga allihop. vilket bra forum vi har - där medlemmar engagerar sig på alla olika plan.

kram marianne :thumbsup:

Nu så kanske du har chansen att jobba extra i Norge beroende på omständigheterna?? En skilsmässa kan var både en fördel eller en nackdel.
Det beror ju på vad eller hur den uppkom.
För mig och mitt tidigare ex så var det bara skönt att avsluta fort då vi blev mer goda vänner istället.Och man ska inte vara tillsammans i ett dåligt förhållande som bara leder till osämja i slutändan utan bättre att sluta i tid och behålla värdigheten är min åsikt.

men men, livet är långt och innehållsrikt och det gäller att försöka se positivt på allt.
och det kan var skönt att vara själv ett tag och hitta nya krafter,energi och möjligheter säger min erfarenhet.

Vad gäller biljetter så har jag hittat resor för mellan 6000kr och uppåt från bangkok till stockholm med sk sistaminuten sedan jag kollat seriöst från 1 november fram till nu.Men då gäller det att man har bestämt sig för exakt datum till sin resa för det går åt fort.

Vad går ej?? de är svårt att besvara eller hjälpa till med ett så kort svar
Vidareutveckla gärna :wai:

"helgonet " sa:
Vad går ej?? de är svårt att besvara eller hjälpa till med ett så kort svar
Vidareutveckla gärna :wai:

Jag forskade oxå efter billiga biljetter till Sverige för min tjejs räkning, då hon kom hem efter att varit på resebyrån och fått priset 56.000 bath av dom och det visade sig att det fanns bättre priser på nätet.
Hon hittade själv ett direktflyg med thaiair för 42.000 bath med retur tre månader senare, men där verkar det som om det inte går att ändra på hemresedatumet, om hon nu skulle lyckas förlänga visumet till sex månader, så det blev finnair till slut för 43.000 bath och ett byte i Helsingfors.

Resebolag/sajter

Hejhej,
Undrar lite hur mycket erfarenhet det finns hos medlemmarna här om att beställa resor online. Jag själv har alltid använt Super Saver Travel när jag bokat och betalat. Har funkat utmärkt. Men jag har fått två andra tips på sajter, och jag undrar om Ni har någon erfarenhet av dessa två:

South East Asia Travel
Jade Travel

/Robert

Okey, tack så mycket. Nu är det bokat och klart. Blev Big Travel nere på stan :P Men dock samma pris som alla andra, 6875kr.. med Thai Airways.. :D

Hej.
Jag var i samma situation som dig.
Jag har min fru i Thailand, som skall hit.

Du ska inte boka en biljett av en svensk resebyrå, det gör du av en thailändsk resebyrå.

Billigast blir det med ungdoms-biljett om din tjej är under 26 år.
Det brukar jag åka på jag är (22) år.

Men gå in på http://www.saveflights.com/country/sweden.html

http://www.saveflights.com/contact-us.html

bästa priserna.

tommy

"micke68 " sa:
Hej! Thailandvänner.
Det är så att jag har träffat en trevlig tjej i Thailand, och jag var där för ca: 3 veckor sen och vi hade en mycket trevlig semester tillsammans.
Hon vill nu gärna komma och hälsa på mig här i Sverige.
Jag har kollat på nätet om jag kan hitta något billigt flyg "tur och retur" Bangkok - Stockholm, men det verkar inte vara det lättaste.
Av någon anledning så blir flygbiljetter billigare om man flyger från Sverige?

Är det någon som kanske vet hur eller var man kan hitta billiga flygbiljetter från Thailand?

Är det någon som har några tips?

Micke

Håller med tommyboy,
jag skickade ner
pengar, som hon köpte själv i
Bangkok med Thai Air, har hon inte
varit utanför Thailand, så kosta på
en Thai Air, så slipper hon byta :thumbsup:

Liknande trådar

A
Svar
5