Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

Jag hoppas ni bara pratar resor med max 1 byte och max 2-3 timmas väntetid mellan flygen. Annars är det ingen konst att hitta låga priser.

En information för de som inte vet:NOK AIR började flyga på Buriram i höstas efter ett längre uppehåll.Vet inte hur många som har nytta av det här på forumet...men jag har det i alla fall! Bokade den 12.6 med avgång kl 12.10 resa till Buriram för 2 vuxna ett barn 7200 bht inkl extra baggage.1 timme till Buriram... Slipper de tråkiga 6 timmarna på VIP bussen. Tre avgångar/vecka.www.nokair.com

Areeya :)

Ha,ha,ha...jo du har rätt på ett vis..och min snåla Isaanfru var inte nådig....men bra skatteåterbäring som skall spenderas på min/vår bekvämlighet denna gång.
Naturligtvis inte allt...måste räcka till en och annan kall CHANG utan is!!...också.
Frank :)

"areeya " sa:
En information för de som inte vet:NOK AIR började flyga på Buriram i höstas efter ett längre uppehåll.Vet inte hur många som har nytta av det här på forumet...men jag har det i alla fall! Bokade den 12.6 med avgång kl 12.10 resa till Buriram för 2 vuxna ett barn 7200 bht inkl extra baggage.1 timme till Buriram... Slipper de tråkiga 6 timmarna på VIP bussen. Tre avgångar/vecka.www.nokair.com

Areeya :)
Om du väntat och boka tills imorgon kunde du säkert åkt för halva priset ... http://edm.enews-management.com/nokair/2013/apr/NA-pro-aprEN.htm

Sen kan Lego räkna ut hur många GT du kunnat köpt till dig själv med att inhandla Gin och Tonic på Lotus ... :)

Ja du Janne...oflax de där!...Såg inga kampanjerbjudanden igår.......1.199 bht one way!!..Jaja..nu får Lego huvudbry :D

Areeya

Lego du fick ju en uppgift att räkna ut hur många hemma GT han missar nu ....

Jag bokade med SAS,(Flygs av Thai) ut från Köpenhamn 11.6 hem 26.8..5.100 svkr...

Det var billigare
jag åker från stockholm ,
Ska kolla med sas,och baggarna ,

Hej

Bokade i februari via Ticket, Köpenhamn - bangkok. 20/6 - 5/7. Fick betala 5670 kr (Thai airways).
Flickvännen åker sedan med mig tillbaka till Sverige för semester 17 dagar...Hennes pris hos Thai blev 45100 baht...ca 10500:- Grrrr.

Kolla pricerunner.se.........där hittar jag mina resor.Förra året åkte vi för 11.900 tor Köpenhamn Bangkok 3 pers(ett barn 3 år)..i början av juni. Då med Qatar..en mellanlandning i Doha..ok med bensträckare..dock tråkig flygplats. :-[

Areeya

"areeya " sa:
Kolla pricerunner.se.........där hittar jag mina resor.Förra året åkte vi för 11.900 tor Köpenhamn Bangkok 3 pers(ett barn 3 år)..i början av juni. Då med Qatar..en mellanlandning i Doha..ok med bensträckare..dock tråkig flygplats. :-[

Areeya
'
Billigaste just nu verkar vara 18000 för 3 st från stockholm.
2 stopp , ner 22timmar hem 16 timmar

21000 med tahi verkar vara ett bra alternativ,

Tack för svar Areeya!

Jag kollar via momondo.se, som likt pricerunner hittar lägsta priset. Mitt pris för resan är jag jättenöjd med, dock kunde vi inte göra nåt åt flickvännens pris. Det är nämligen första gången hon ska utomlands och det är en trygghet för henne att åka med samma plan (och sitta tillsammans med mig:) efter som det just är första gången. Därav priset. Dessutom är både min och hennes resa direktflyg. Hade kunnat boka ett billigare direktflyg (SAS) samma datum för henne (ca 8200 kr), men som sagt, just i detta fallet var det viktigt att hon åkte med samma plan som mig :)
Hälsar,
Patrik

"magnusjansson " sa:
'
Billigaste just nu verkar vara 18000 för 3 st från stockholm.
2 stopp , ner 22timmar hem 16 timmar

21000 med tahi verkar vara ett bra alternativ,

Kollade precis norwegian 26200 för 3 st
samma datum,

skulle inte dom va billigast ?

Jansson...ge mej en stund...eller i morgon så ska jag hitta en billegare resa åt dej! När ska du åka?

Areeya

Magnus Jansson! Här har du en billig resa med Norwegian...beräknad på 2 vuxna 1 barn 2-11 år.(Ändra som du vill..men skynda!...dessa resor försvinner fort som...

Ut Sthlm 29.6 Direkt
Hem Bangkok 30.6 Mellanlandning i Oslo (1,5 tim)

12.900 kr....utan mat..och baggage + 1500= 14.400 svkr

Gå in på www.pricerunner.se

Areeya

"areeya " sa:
Magnus Jansson! Här har du en billig resa med Norwegian...beräknad på 2 vuxna 1 barn 2-11 år.(Ändra som du vill..men skynda!...dessa resor försvinner fort som...

Ut Sthlm 29.6 Direkt
Hem Bangkok 30.6 Mellanlandning i Oslo (1,5 tim)

12.900 kr....utan mat..och baggage + 1500= 14.400 svkr

Gå in på www.pricerunner.se

Areeya
Blir ju lite trist att åka hem med vändande flyg, hinner väl knappast checka in innan det är dags att åka hem igen ... om det nu är hem 30.6

Ha,HA,HA...men naturligtvis 30.7...men det begriper väl även de "enfaldige"...

Areeya

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp