Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

"areeya " sa:
Magnus Jansson! Här har du en billig resa med Norwegian...beräknad på 2 vuxna 1 barn 2-11 år.(Ändra som du vill..men skynda!...dessa resor försvinner fort som...

Ut Sthlm 29.6 Direkt
Hem Bangkok 30.6 Mellanlandning i Oslo (1,5 tim)

12.900 kr....utan mat..och baggage + 1500= 14.400 svkr

Gå in på www.pricerunner.se

Areeya

tackar

men det är 3 vuxna
kollar på norwegian men det
kostar mer vad jag kan utläsa,

ja det är otroligt ,samma biljett ,samma dagar 26000 för 3 vuxna mot 14400 med
ett barn ???

Kolla www.skyscanner.se...finns många alternativ från 5.900-6.500...Resan jag tipsade om via Norwegian...troligtvis hann ngn före..men man måste söka hela tiden på olika datum..och varje dag...rätt som det är...men 18.000 svkr det kan ni åka 3 för.

Jansson!!..har du vaknat=?? ???

Kolla www.sistaminuten.se Finns ett antal resor till accepterat pris bla
med Qatar Airways ...dock får du sträcka benen i Doha ett tag.

Areeya

jag best en resa T o R från Bkk till flickvännen med norrbaggarna för ca2 veckor sedan , från Bkk till Sto då fick jag bet 5300kr

Bokade precis en biljett till frugan med norwegian för 3100kr inklusive avgifter, platsbokning, frukost/lunch, avbokningsskydd samt 20kg incheckat baggage och 10kg handbaggage den 5 juli bkk-arlanda utan mellanlandningar. Flygtid 11h 15min :)

"areeya " sa:
Kolla www.skyscanner.se...finns många alternativ från 5.900-6.500...Resan jag tipsade om via Norwegian...troligtvis hann ngn före..men man måste söka hela tiden på olika datum..och varje dag...rätt som det är...men 18.000 svkr det kan ni åka 3 för.

Good morning...Var inne och kollade på www.skyscanner.se....-kan rekommendera sidan, sökte på några datum under kommande vinter, EMIRATES sticker ut, under 4000:-kr, - men 15-20 timmars restid, vad gör man i Dubai? Avvaktar med att beställa resan, - har alltid gjort det via pricerunner och det har fungerat bra...-http://resor.pricerunner.se/flyg
Har varit i Thailand vid de flesta tidpunkter, funderar på mars månad 2014 - när man kommer tillbaka är det förhoppningsvis vår...is-och snöfritt...När reser ni läsare till LOS?

Mvh Hans S.

Bokade med thai airways med avbeställningsskydd idag....slutet av januari, prislappen blev c:a 6800:-kr, tycker det var ett bra pris, det är direktflyg vilket jag prioriterar.... :) :)

Jag gjorde på skoj en förundersökning om vad det kan kosta att flyga ner med familjen nästa sommar.

Avresa CPH 17/6, hemresa BKK 22/7. 3 vuxna, 1 barn och 1 spädbarn.

Thai: SEK 138400. :o :o :o

Turkish: SEK 20090.

Finnair: SEK ca 22000.

Vad sysslar dom med på Thai egentligen? ???

Gjorde samma sökning på pricerunner, köpenhamn-bkk - 17/6-22/-7...Billigast verkar vara turkarna, har hört gott om dem av en bekant...pris för 3 vuxna och två barn, 14501:-kr!!Kanonpris! :)

Därefter finnarna + några tusenlappar...Thai ligger på 113000:-kr :(

Håller med, fattar inte heller hur de tänker....

"Hans Svensson " sa:
Bokade med thai airways med avbeställningsskydd idag....slutet av januari, prislappen blev c:a 6800:-kr, tycker det var ett bra pris, det är direktflyg vilket jag prioriterar.... :) :)
Roligt, hur länge stannar du?

Aeroflot 6400 ink avb skydd 17 December till 21 Januari billigt tycker jag.
2 timmars stopp i Moskva

Thai Airways har en kampanj just nu, bokas senast 30 november. Utresa nästa år, senast 27 juni.

Jag bokade in hela familjen (3 vuxna, ett barn och ett spädbarn) Köpenhamn - Udon Thani t o r för SEK 26400 inkl resebyråservice med platsbokning på flyget etc, vilket jag tycker är ett bra pris. :)

Åker Stockholm- Phuket den 9 november med Thaiair direkt och hem med Swiss från BangKok 7 maj. Betalde 6400kr

"hillmer " sa:
Åker Stockholm- Phuket den 9 november med Thaiair direkt och hem med Swiss från BangKok 7 maj. Betalde 6400kr

Ja det blir ungefär samma pris för en vuxen för vår del. Men på sommaren när skolorna har slutat brukar priserna vara högre, det är ju många som är i vår situation med barn som bara kan åka då. Så passa på ni som skall åka.

Jag gjorde en jämförelse med Norwegian från CPH via Stockholm och endast till Bangkok. Då tillkommer alltså biljetter till inrikesflyget.

Norwegians pris till Bangkok samma dagar inkl pluspaket (baggage, mat, reserverad plats) var drygt SEK 32000. Så röd varningsflagg för deras priser, det är samma pris som t ex Qatar eller Emirates. :o

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp