Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

Tackar Berra ja jäkligt skönt :)
Roffe hennes syrra kommer att ta hand om trädgården när hon e här oroa dig inte min trädgård kommer va den fimaste i Thailand :)

"glimten66 " sa:
Tackar Berra ja jäkligt skönt :)
Roffe hennes syrra kommer att ta hand om trädgården när hon e här oroa dig inte min trädgård kommer va den fimaste i Thailand :)
Nu vet jag en vars mungipor sjönk till en oroande nivå :D
Kul att frun kommer, men för den skull får du inte bli osynlig här :)

"legolas " sa:
Jag fattar vem du syftar på din Gnu..... glimtens trädgård kommer alltid max att vara nummer 2 i Thailand, aldrig nummer 1. Så många katastrofer kan bara inte hända på en endaste gång, så han går förbi mig...... han äger inga Funfa ännu,,,, så det blir nog "ökenvarning" på hans trädgård tror jag!!!! ;D ;D ;D
b101.gif
b101.gif
p87.gif

Oroa dig inte Rolf kommer fortfarande vara aktiv här

Lego jo då har väl en 15-20 stycken men dom e inte stora än kan inte ca kul att bli paserad av en Stockholmare så passa på o njut nu medans du fortfarande har en nästan snyggare trädgård om du tittar på bilderna på gräsmattan kan du se några små vackra fun faa

Lite billiga biljetter från Jorden Resor

THAI SOMMER PROMO PLUS ÄR REDAN HÄR!! Utresa fr 01jan till 20jun, 2012

THAI Promo Plus! fr 01jan till sommar
Pris Från SEK5425 till Bangkok. SEK5490 till Phuket, Krabi, Samui.
SEK5920 till Vietnam. Priser finns till hela Asien och Australien,
Begränsat antal platser!

Boka och res, men inte för fort jag ska ha biljetter först :D

Åker själv med Thai på julafton, tyvärr så kan man inte åka i februari då det är göttiga priser. Betalade 9700+skatt 2700 för den biljetten, absolut i dyraste laget :'( Tänkte att testa med Quatar denna gång men det får väl bli nästa resa.

"b-tung " sa:
Åker själv med Thai på julafton, tyvärr så kan man inte åka i februari då det är göttiga priser. Betalade 9700+skatt 2700 för den biljetten, absolut i dyraste laget :'( Tänkte att testa med Quatar denna gång men det får väl bli nästa resa.
Det var inte kul, men du får väl trösta dej med att hemresan kanske blir billigare, Skatten har ju nästan fördubblats på ett år >:(
Men va fan du kommer att få sååå kul för pengarna :D

"Gazton " sa:
Jag utgår från att du kommer med lite rapporter och bilder från din resa "Hem"

Ha det så gott nu :)

NEJ.... inte så länge ni inte har TAPATALK så blir de inga bilder för ja vägrar använda android
android e som en SAAB finns snart inte mer

Då var det bokat ! :D den 4 juni bär det av till thailand. Fick betala 18500:- för hela familljen ( 4 st ) med thai :D :D

"Jo-Be " sa:
Billigt som tusan! Matte, 18,500 Sekiner med thai.. :thumbsup: :thumbsup:

Va det med eller utan rånarluva ;D :D ;D

Visade bara trynet för säljarn och han förstod väl att det vara bäst att ta det säkra före det osäkra. ;D skämt åsido utnyttjade thaikampanjen när jag ringde jorden resor
:)

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp