Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tackar Berra ja jäkligt skönt
Roffe hennes syrra kommer att ta hand om trädgården när hon e här oroa dig inte min trädgård kommer va den fimaste i Thailand
Tackar Berra ja jäkligt skönt
Roffe hennes syrra kommer att ta hand om trädgården när hon e här oroa dig inte min trädgård kommer va den fimaste i Thailand
Jag fattar vem du syftar på din Gnu..... glimtens trädgård kommer alltid max att vara nummer 2 i Thailand, aldrig nummer 1. Så många katastrofer kan bara inte hända på en endaste gång, så han går förbi mig...... han äger inga Funfa ännu,,,, så det blir nog "ökenvarning" på hans trädgård tror jag!!!! ;D ;D ;D
Oroa dig inte Rolf kommer fortfarande vara aktiv här
Lego jo då har väl en 15-20 stycken men dom e inte stora än kan inte ca kul att bli paserad av en Stockholmare så passa på o njut nu medans du fortfarande har en nästan snyggare trädgård om du tittar på bilderna på gräsmattan kan du se några små vackra fun faa
THAI SOMMER PROMO PLUS ÄR REDAN HÄR!! Utresa fr 01jan till 20jun, 2012
THAI Promo Plus! fr 01jan till sommar
Pris Från SEK5425 till Bangkok. SEK5490 till Phuket, Krabi, Samui.
SEK5920 till Vietnam. Priser finns till hela Asien och Australien,
Begränsat antal platser!
Boka och res, men inte för fort jag ska ha biljetter först
Har jag inte bett att få veta Men jag väntar tills Bathen har hämtat sej ;D
Hur som ha det så jäkla skönt och glöm inte att plåta trädgården/ gräsmattan
Åker själv med Thai på julafton, tyvärr så kan man inte åka i februari då det är göttiga priser. Betalade 9700+skatt 2700 för den biljetten, absolut i dyraste laget Tänkte att testa med Quatar denna gång men det får väl bli nästa resa.
Åker själv med Thai på julafton, tyvärr så kan man inte åka i februari då det är göttiga priser. Betalade 9700+skatt 2700 för den biljetten, absolut i dyraste laget Tänkte att testa med Quatar denna gång men det får väl bli nästa resa.
Det var inte kul, men du får väl trösta dej med att hemresan kanske blir billigare, Skatten har ju nästan fördubblats på ett år
Men va fan du kommer att få sååå kul för pengarna
Visade bara trynet för säljarn och han förstod väl att det vara bäst att ta det säkra före det osäkra. ;D skämt åsido utnyttjade thaikampanjen när jag ringde jorden resor
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.