glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"glimten66 " sa:
Nej inga varma kläder än hon ska härdas ;)

Åk till Tesco Lotus annars där The Prasith och Sukhumwith korsas annars, där ligger det ett köpcenter med outlet butiker, höstkläder och bra märkesskor etc anpassade för vårat klimat till riktigt bra priser. Handlade själv min vinterjacka där.
Inte så bra priser i thailändska mått räknat men bra priser jämfört med Sverige.

"Jonas " sa:
Åk till Tesco Lotus annars där The Prasith och Sukhumwith korsas annars, där ligger det ett köpcenter med outlet butiker, höstkläder och bra märkesskor etc anpassade för vårat klimat till riktigt bra priser. Handlade själv min vinterjacka där.
Inte så bra priser i thailändska mått räknat men bra priser jämfört med Sverige.
Och så är det väl äkta märken, dock ska man vara uppmärksam på att det förekommer mycket andra sortering i dessa outlets.

Va nere på immigration o fixa 7 dagar vågar ju inte chansa me overstay nu när.dom blivit hårdare
Efter det blev det marknaden för torkad chilli mm mm

"glimten66 " sa:
Va nere på immigration o fixa 7 dagar vågar ju inte chansa me overstay nu när.dom blivit hårdare
Efter det blev det marknaden för torkad chilli mm mm

Klokt beslut , var i går kväll på 2 Lejon och åt snitchel, och snackade med ägaren några timmar. Men jag såg ingen enda en som åt Pizza.

"Långeman " sa:
Tackar !!
Sitter 50 km bort och har ingen pondus, troligen TWAR, vartit illa nu i 3 veckor, upp och ner.
Trevlig resa och ha det Gott:

Ær det fint dær 50km norr øver, ær det større by eller litet område?

"Jonas " sa:
Ær det fint dær 50km norr øver, ær det større by eller litet område?

Kanske mitt emellan. 8 km till Chon Buri, söderut har du Si Racha 11 kmThailand bästa och största Universitet finns här Burapha, med marin inriktining.
3 farang restauranger i byn, Mackro ,flera Big C, Central festval, stort som i Pattis 2 år gammalt.

Vill du bada i havet skall man inte bo här, långgrunt. eller åka till Koh Rascha, där är fint.

"Långeman " sa:
Tackar !!
Sitter 50 km bort och har ingen pondus, troligen TWAR, vartit illa nu i 3 veckor, upp och ner.
Trevlig resa och ha det Gott:

Sitter och tittar på vad man varit med om i Thailand och Cambodja.
Gjorde en tripp till Pohm Phen 2012 , en av dessa vidior har en länk nedan, vill du se mer så sök på Bike week Phom Phem, 2012, det finns en hel del.
Är den ende Swe som var med, speciellt inbjuden annars kom man inte med. Totalt 220 st Big bike. Det var länken som jag missade tidigare.

Ja janne.det e.skönt hon gillar den rena luften o den fina naturen som finns där jag bor i solna

I morgon onsdag är jag i Stockholm igen,sen nästa onsdag landar jag Khonkaen kl1200 :D
den 16 e (lördag) är det Thaifestival på Värmdö

Efter en lång promenad blev det läge för.vätske paus
e8upahe9.jpg

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp