Glimtens bilder

Har du ju lite att pyssla med iaf, kan inte bara sitta still hela dagarna ;)
Nej inte roligt att bara sitta, har t o m bränt det som går utom kartongerna till klinkers, den ville dom sälja, så när allt är lagt så skickar jag bråten till svärmor, det finns även lite aluminium som hon kan få och sälja

Efter att arbetet avslutades så sa gumman min till arbetarna att jag hade lite whiskey med mig, naturligtvis ville dom provsmaka och den flaskan och en lao kao tog slut på 1timme

DSC_0215.JPG

Lite bilder på väg till centrala Sisomdet från oss
DSC_0186.JPG
DSC_0189.JPG
DSC_0190.JPG

Denna bild smög dig in här - denna är på vägen mig Roi Et, gick inte att radera den
DSC_0185.JPG

Senast ändrad:
Efter att arbetet avslutades så sa gumman min till arbetarna att jag hade lite whiskey med mig, naturligtvis ville dom provsmaka och den flaskan och en lao kao tog slut på 1timme

DSC_0215.JPG
Det där med att ta sig hem på kvällarna och hjälpa till existerar ju inte riktigt där :)

Städa som thai. Tänd eld på skiten och gå därifrån, klart :)
Precis vad jag gjorde, det vart 2 brasor, när svärmor såg att jag började så kom hon springande och försökte rädda det som kunde räddas innan det åkte in i brasan. Hon tänkte att hon kunde tjäna lite pengar på att sälja det som gick att sälja medan jag skickade allt brännbart i elden

Jag ställer mig samma fråga! tycker att det är mer än lovligt dumt att sitta och åka bak på ett flak.

Dummaste av dom alla är studentflaken fullpackade med fullpackade Svenska ungdomar.
Åker man Bath taxi sitter man på en bänk bak på ett flak, så åker på flaket flera gånger i veckan.
Tror dom flesta som vart i tex. Pattaya har satt sig på en bath taxi och varit lovligt dum och åkt på ett flak då ;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp