Glimtens bilder

Nej, jag var tvungen att jobba, men åker ner i december och fixar så hon får svenskt person nummer genom ambassaden så hon kan komma hit till Sverige senare
Förbaskat synd att du inte kunde vara därnere, skitjobbigt naturligtvis. Men du har något fantastiskt att se fram emot, det går inte att beskriva i ord hur stort det är. Lycka till än en gång!

Förbaskat synd att du inte kunde vara därnere, skitjobbigt naturligtvis. Men du har något fantastiskt att se fram emot, det går inte att beskriva i ord hur stort det är. Lycka till än en gång!
Jo, det var riktigt synd att man inte kunde vara där när hon föddes, men sitter och kollar på flygbiljetter så man kan åka ner i december och vara med henne iaf då

Kan ju finnas andra anledningar till att han inte kunde dra. Kan ju bara beklaga för det finns ju inget större ögonblick i livet!
Tyvärr så var jag tvungen att jobba :( men jag pratar varje dag med dottern genom tango, även om det blir en monolog mellan oss.

Hon är väldigt lugn och skriker inte mycket, man kan höra några små korta läten då och då.

Senast redigerad av en moderator:
Numera har jag sett till till att jag har fått nästan fria händer att lägga upp mitt jobb som jag vill, bara jag gör det jag måste göra, sen om jag gör jobbet på 1 dag eller 5 dagar är upp till mig, dock vissa jobb måste jag vara på plats, har även sagt till att vill jag vara hemma några dagar då och då så kan jag bara säga till i god tid så att dom kan fixa en annan som gör mitt jobb, så på det sättet kan jag sen när dottern kommer hit vara mer tid med henne och ändå ha fullt betalt

Numera har jag sett till till att jag har fått nästan fria händer att lägga upp mitt jobb som jag vill, bara jag gör det jag måste göra, sen om jag gör jobbet på 1 dag eller 5 dagar är upp till mig, dock vissa jobb måste jag vara på plats, har även sagt till att vill jag vara hemma några dagar då och då så kan jag bara säga till i god tid så att dom kan fixa en annan som gör mitt jobb, så på det sättet kan jag sen när dottern kommer hit vara mer tid med henne och ändå ha fullt betalt
Det låter som ett bra upplägg. Det kommer att vara oerhört värdefullt för båda två att du kan vara ledig och ta hand om dom på heltid den första tiden här. :thumbsup:

Behöver ni fler på ditt jobb med det upplägget ;)

@Glimten vi saknar dig och dina berättelser om lillglimten! Jobbar du in din pappaledighet ;)

Ge forumet några minuter per dag!
Det var ett tag sen :rolleyes: Hon har växt till sig, nu är hon hunnit att bli 9 veckor gammal (har dock inga bilder på henne i denna platta), men kan skicka upp senare

Har jobbat en hel del och åker ner den 1:a december och är borta 1 månad så man kan vara med henne lite

Senast redigerad av en moderator:
Det var ett tag sen :rolleyes: Hon har växt till sig, nu är hon hunnit att bli 9 veckor gammal (har dock inga bilder på henne i denna platta), men kan skicka upp senare

Har jobbat en hel del och åker ner den 1:a december och är borta 1 månad så man kan vara med henne lite

Det blir bra. Gott att se dig här igen. :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp