Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lill glimten fan har du kvar bilder däritrån har du fler så lägg in dom e du snäll mina från den tiden har jag för mig ligger på en krashad hård disk
Fick du me nån när häst jäveln kasta av mig o den där jävla häst skötaren skällde utmug för att häst jäveln stegar o kasta av mig
Om man skal odla toback för att sälja, måste man då ha ett företag och massa papirer i ordning?
För eget bruk gäller kanskje annat? Funderar på att odla lite....
Om man skal odla toback för att sälja, måste man då ha ett företag och massa papirer i ordning?
För eget bruk gäller kanskje annat? Funderar på att odla lite....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.