Glimtens bilder

Jag lurade dig lite på rutten, den tar bara Strandvägen på tillbaka vägen ;) hittade deras hemsida

image.jpg

Verkar ju cool ... kanske skulle ta och åka den någon gång.

Idag skiner solen dock ... ännu!

Va fan använde du för filter för att förstöra vårt vackra Stockholm på detta sett

Ja den var bra, usla bilder men vackra ändå, men du får övertyga din bror om att Sverigebilder är vackra. Jag brukar se då det är på TV de visar vackra bilder på moln, sjöar osv och vi har faktiskt ett fantastiskt vackert land Sverige med underbar natur.

Faktiskt gjorde jag en resa tror det var 69, med motorbåt upp från Götet, genom Göta kanal, Vänern och vidare i Östergötland, jag hatar Östgötska , men Östergötland är såååå vackert!

Här är en liten ritning i grova drag vad jag funderar på att göra nästa gång jag åker ner, det kan komma att ändras om vi får nya idéer, kök och toaletten ska vi försöka att få upp när jag är nere

image.jpg

Skickade ner denna bild förrut till gumman så hon kan kolla lite hur jag har tänk med fönster och sånt i kök och i badrummet funderar jag på ett mindre fönster på kortsidan, sovrummen som jag inte har ritat ut är på 16 resp. 12 m2. Sen får hon komma med förslag också om hon vill ändra lite, så jag gjorde bara en grov skiss än så länge

Liknande trådar

Tillbaka
Topp