Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja den var bra, usla bilder men vackra ändå, men du får övertyga din bror om att Sverigebilder är vackra. Jag brukar se då det är på TV de visar vackra bilder på moln, sjöar osv och vi har faktiskt ett fantastiskt vackert land Sverige med underbar natur.
Faktiskt gjorde jag en resa tror det var 69, med motorbåt upp från Götet, genom Göta kanal, Vänern och vidare i Östergötland, jag hatar Östgötska , men Östergötland är såååå vackert!
Det har inte varit något 9 till 5 jobb direkt, men nu är jag ledig 1,5 dag, sen ska allt ner imorgon kväll och lördag, mode mässan var med på tv4 nyheterna igår såg jag
Här är en liten ritning i grova drag vad jag funderar på att göra nästa gång jag åker ner, det kan komma att ändras om vi får nya idéer, kök och toaletten ska vi försöka att få upp när jag är nere
Här är en liten ritning i grova drag vad jag funderar på att göra nästa gång jag åker ner, det kan komma att ändras om vi får nya idéer, kök och toaletten ska vi försöka att få upp när jag är nere
Det är inte så långt att gå, och vi har 2 sovrum, ritade inte ut dom då den delen redan är byggd och gumman vill inte ha toan nära sovrummet, det kan ju lukta
Skickade ner denna bild förrut till gumman så hon kan kolla lite hur jag har tänk med fönster och sånt i kök och i badrummet funderar jag på ett mindre fönster på kortsidan, sovrummen som jag inte har ritat ut är på 16 resp. 12 m2. Sen får hon komma med förslag också om hon vill ändra lite, så jag gjorde bara en grov skiss än så länge
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.