Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo men faktiskt tänker jag så många gånger när det går knackigt för 3 kronor. Tänk ett samansvetsat lag som blivit SHL-mästare, kanske många gånger de skulle vara bättre än ett hopplockat landslag från alla möjliga klubbar.
Ja rent logiskt, de allra bästa från svenska klubbar och en del från Nordamerika borde ju vara bättre, men det är alltid laget som vinner inte individer
Men jag känner optimism, 3 kronor har varit friska och pigga hittills, får se om det håller is sig, brukar ju för det mesta vara segt i början men denna gång ser det annorlunda ut. Får se ikväll nu, vad de kan prestera!
Ja rent logiskt, de allra bästa från svenska klubbar och en del från Nordamerika borde ju vara bättre, men det är alltid laget som vinner inte individer
Men jag känner optimism, 3 kronor har varit friska och pigga hittills, får se om det håller is sig, brukar ju för det mesta vara segt i början men denna gång ser det annorlunda ut. Får se ikväll nu, vad de kan prestera!
hmmm...., har alltid retat mig på denne Granqvist, är det någon mer här som tycker som jag att han har otroligt märkligt sätt att prata och referera på, låter mer som en emiritus professor eller akademiker från någon fakultet när han refererar.
Han tjänar en massa pengar på det tydligen, men håller med, det blir för mycket ibland. Bra start av 3kr men skitmålet blev en knäpp på näsan. Kom igen, nu blir det bara bättre. Tycker en storstjärna som Hedman kan mer.
Han tjänar en massa pengar på det tydligen, men håller med, det blir för mycket ibland. Bra start av 3kr men skitmålet blev en knäpp på näsan. Kom igen, nu blir det bara bättre. Tycker en storstjärna som Hedman kan mer.
Jo, han är ju ganska rolig emellanåt men har konstiga uttryck, som precis nu i USA anfall "han tar det korta alternativet", vad då för alternativ...hahaha
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.