Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Kom precis ner från bryggan, får se USA göra mål. Skit. Måste lägga mig, båtkörning inatt igen.

Kasta ankare eller vad som,, kul match, eller hur @Lyco ? Vi är de enda som tittar här på TS tydligen;)

Skriver i alla fall:), jo men jag är väldigt förvånad, helt öppet framför mål hos USA, har väl inte hänt i världshistorien att det är så när det gäller USA och Kanada, brukar ju vara svårt att komma in där men här tycker jag svenskarna valsar runt som de vill mitt framför mål!

Ja fortfarande svårt att dra några växlar, är Sverige bra eller är det Tyskland, Ryssland och USA som inte är bättre. Tror ju att det blir en helt annan svanesång när det drar ihop sig och Sverige kan nog mer än så här.

Bara de slutar att glömma av defensiven så kan det bli riktigt kul det här, måste se upp med kontringar, finns fler lag som kan det där. Dock är det lovande att de hittar mål och vilka mål sen!

Skriver i alla fall:), jo men jag är väldigt förvånad, helt öppet framför mål hos USA, har väl inte hänt i världshistorien att det är så när det gäller USA och Kanada, brukar ju vara svårt att komma in där men här tycker jag svenskarna valsar runt som de vill mitt framför mål!

Ja fortfarande svårt att dra några växlar, är Sverige bra eller är det Tyskland, Ryssland och USA som inte är bättre. Tror ju att det blir en helt annan svanesång när det drar ihop sig och Sverige kan nog mer än så här.

Bara de slutar att glömma av defensiven så kan det bli riktigt kul det här, måste se upp med kontringar, finns fler lag som kan det där. Dock är det lovande att de hittar mål och vilka mål sen!
Perfekt analys av dig Lyco. . Men nu 3-3 herregud neeeeeeej

Vilken röta, först glider en lös backhand genom två svenskar och sen en löspuck förbi nästa och sen mål men vad fan, så får det ju inte gå tillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

hehe..., ja svängigt värre. Något som lite oroar är att jag tycker svenskarna åker omkring för raka i ryggen, de skall krypa ihop och borra ner huvudet och inte åka omkring som ballettdansöser, lite mer jäklar anamma:D

Fattar inte dessa tränare som var gång de får frågan vad de skall göra.

- Vi måste få ner pucken djupt i deras zon, heter det alltid, men det är ju inte problemet, ge fasiken i och släpp till blottor bakåt, framåt är ju inget problem:confused:

Sista USA-målet är ju för dåligt att släppa till??

Amerikanarna var effektiva. Sverige hade ett riktigt fint power play, men får man inte in den så vinner man inte ...

Finland tappade 3-0 till förlust på straffar ... Illa för både tre kronor och lejonen ...

Sverige kanske blir trea om vi slår Lettland ... då blir det kanske Tjeckien i kvarten och Ryssland i semi. Tror Kanakda vinner före Schweiz och Tjeckien i andra gruppen.

Sverige har potential, helt klart ... men ...

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp