Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tror inte dom andra i bussen skulle bli så glada om jag ville stanna där ett tag Åker ju med bokad resa T/r Kata så dom andra vill nog hem så fort det går
Kan ju inte vara värre än Sukhumwit i Pattis , där korsade jag ett par ggr varje dag under två år , tycker inte sånt känns speciellt jobbigt , men har ju inga barn och är alltid nykter
Öööh, har ju stoppljus och på bypassen går trafiken i rätt maklig takt med enkelriktat.
Jag tyckte med det var obehagligt i början men berodde ju på ovana, så mycket trafik men när man väl kört där så är det ju inga större problem direkt.
Idag tycker jag det är kul att köra runt här nere.
Öööh, har ju stoppljus och på bypassen går trafiken i rätt maklig takt med enkelriktat.
Jag tyckte med det var obehagligt i början men berodde ju på ovana, så mycket trafik men när man väl kört där så är det ju inga större problem direkt.
Idag tycker jag det är kul att köra runt här nere.
Vi hade behövt lite här, 2 veckor sen det regna sist, på tok för torrt.
Dåligt med tryck när man skall vattna gräset, antar att vattenreserverna börjar minska.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.