Mina nya och gamla bilder del 2.

De här lilla stackaren hittade vi nu i kväll. Frugan och jag hörde ett pipande så vi letade och fan den i ett låst uthus, hur den nu kommit in där så nu har vi blivit med katt.
20221117_192620.jpg
20221117_191808.jpg
Ja det är lätt hänt .Vi skulle skaffa en hund som blev två och nu så kom fyra små också

@stef@n, argumentera aldrig med en ***** som @Broder Tuk Tuk, han drar bara ner dig till hans nivå och där är du
chanslös på grund av erfarenhet från hanses sida...

@Jo-Be
Hans nivå kommer jag aldrig att hamna på.
Förr tyckte jag det han skrev var rätt kul och höll ofta med honom men nu är det fortfarande bara gammalt ältande, mest om barer barbrudar och bargubbar som börjar bli för mycket. Hans erfarenhet och kunskap om Thailand :laugh: :laugh: ger jag inte mycket för, det är bara kul att slå han på fingrarna när han försöker slingra sig.

Sitta i en by och titta lär man sig inte mycket av. Jag har nog 15-20 sjukhus inom 10 mil.
Har mest bott i Bangkok och Pattaya och väldigt kort tid i en by.
Bylivet passar kanske dig men jag föredrar att kunna ha nära till sjukvård, butiker och allmänna transporter.
Att ruttna bort i en by med kanske 10 hus inom några mil känns inte som nån höjdare. Förstår att du ibland måste till Udon för att supa och insupa civilisation.
BTT

Bylivet passar kanske dig men jag föredrar att kunna ha nära till sjukvård, butiker och allmänna transporter.
Att ruttna bort i en by med kanske 10 hus inom några mil känns inte som nån höjdare. Förstår att du ibland måste till Udon för att supa och insupa civilisation.
BTT
Har varit både i Loei och Kampaeng Phet ganska lång tid så en del har man ju sett.

BTT
Hur ska du ha det, svårt att bestämma dig?

Det är bra med egna transportmedel så man får se lite av landet och inte sitta i en buss för att resa mellan skolan och hemmet.
Du vet absolut ingenting om bylivet

BTT
Tio hus inom några mil... Var i Thailand hittar du den glesbygden?

Hur ska du ha det, svårt att bestämma dig?

Det är bra med egna transportmedel så man får se lite av landet och inte sitta i en buss för att resa mellan skolan och hemmet.
Du vet absolut ingenting om bylivet
Om du läser och förstår så ser du att jag skriver ganska lång tid i byarna. Men nu har jag bott år i både Pattaya och Bangkok så i jämförelse blir tiden i byarna inte lång.
BTT

Om du läser och förstår så ser du att jag skriver ganska lång tid i byarna. Men nu har jag bott år i både Pattaya och Bangkok så i jämförelse blir tiden i byarna inte lång.
BTT
Det var ju en bra flykt när du svammlar ihop dina inlågg igen, om man ska dikta är det bra att komma ihåg :laugh: .
Du vet ingenting om byliv eller landsbygden, knappt hur det går till bland barerna i Pattaya heller.
Förövrigt har du inte visat att du bott längre tid någonstans.
Har du frågat om Irene rivit sönder fotot på Ya?

Det var ju en bra flykt när du svammlar ihop dina inlågg igen, om man ska dikta är det bra att komma ihåg :laugh: .
Du vet ingenting om byliv eller landsbygden, knappt hur det går till bland barerna i Pattaya heller.
Förövrigt har du inte visat att du bott längre tid någonstans.
Har du frågat om Irene rivit sönder fotot på Ya?
Fotot finns någonstans i en garderob ska bara få ork att börja leta.

BTT

Fotot finns någonstans i en garderob ska bara få ork att börja leta.

BTT
30 resor och du har ett foto du hittat på pusselkompanjonen men det har försvunnit igen, bra jobbat. Det har snart gått en månad och inget foto, att du inte lägger ner tramset :laugh2: Det bästa är att du minns vad du hittar på och skriver.

[IMG alt="Broder Tuk Tuk"]https://thaisnack.se/data/avatars/m/10/10182.jpg?1616511984[/IMG]

Broder Tuk Tuk

Forumräv​

Lägg in några egna foton på thaitjejer som vi kan studera vetja.
Hittade ett foto på min första tjej i baren Ya från 1995.

Ska lägga in den bilden senare idag.

30 resor och du har ett foto du hittat på pusselkompanjonen men det har försvunnit igen, bra jobbat. Det har snart gått en månad och inget foto, att du inte lägger ner tramset :laugh2: Det bästa är att du minns vad du hittar på och skriver.

[IMG alt="Broder Tuk Tuk"]https://thaisnack.se/data/avatars/m/10/10182.jpg?1616511984[/IMG]

Broder Tuk Tuk

Forumräv​

Hittade ett foto på min första tjej i baren Ya från 1995.

Ska lägga in den bilden senare idag.

Jag vet men senare när jag letade efter bilden var den borta.

Inte Ya som jag la pussel med. Det var Gee.

Om du nu är så säker på att jag enbart svamlar, ljuger och fantiserar. Hur vore det med några bevis på detta då?

Det enda du har att komma med är påståenden utan bevis.

Jag vet att allt jag skriver är sant.

BTT

BTT

Jag vet men senare när jag letade efter bilden var den borta.

Inte Ya som jag la pussel med. Det var Gee.

Om du nu är så säker på att jag enbart svamlar, ljuger och fantiserar. Hur vore det med några bevis på detta då?

Det enda du har att komma med är påståenden utan bevis.

Jag vet att allt jag skriver är sant.

BTT

BTT
Du skrev att Gee inte skickade pengar till mamma för hon höll på med egna affärer, för att senare skriva att mamman skickade nån släkting för att hitta Gee så hon skulle skicka pengarna till henne.
Då blir du knappast betrodd och fantiserar och svammlar.

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P

Tillbaka
Topp