Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Storbesök igen men om det är rätt att gå omkring så här med elefanter går ju alltid att diskutera, jag tycker nog inte det men samtidigt är det häftigt att få elefantbesök.
Storbesök igen men om det är rätt att gå omkring så här med elefanter går ju alltid att diskutera, jag tycker nog inte det men samtidigt är det häftigt att få elefantbesök.
Tidigare gick det runt elefanter här i Udon Thani och tiggde pengar utanför restaurangerna men jag tror att är förbjudet sedan ett antal år. En elefant äter ju mycket så jag tror att dom som har en elefant har svårt att få ekonomin att gå ihop.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.