Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja tror du har levt ett spännande liv, vore roligt att träffa dej. Förstår att du brukar vara i Udon i bland, när covid lunchmat sej kanske vi kan ses på någon träff där
Ja tror du har levt ett spännande liv, vore roligt att träffa dej. Förstår att du brukar vara i Udon i bland, när covid lunchmat sej kanske vi kan ses på någon träff där
Jag är sugen på en liten turné till Udon men nu är ju läget som det är men jag hör av mig när jag ska dit nästa gång, tycker det är trevligt att träffa nya människor.
Vill ni se foton från mina hemtrakter Öland och Kalmar emellanåt också för omväxlings skull, om inte får ni ge mig en arg gubbe.
För 10-12 år sen kom jag inte iväg till Thailand förrän 22 December efter att jag var tvungen till en öronoperation med flygförbud som följd och det blev en tidig vinter, usch, Det var runt 20 grader kallt sista natten innan jag kom iväg till Thailand och jag bodde i husvagn.
Borgholms slottruin som de flesta kanske bara sett sommartid
Sandviks kvarn där det är restaurang på sommaren.
Den här stackaren glömde väl en kioskägaren ta in men å andra sidan är det väl en isbjörn.
Ja har jobbat i många år utomlands med en riktig ölänning. MR Cat Åke han var en riktig buse men duktig i sitt jobb, sista jobbet vi var på i Tansania oj oj vilka minen.
Ja har jobbat i många år utomlands med en riktig ölänning. MR Cat Åke han var en riktig buse men duktig i sitt jobb, sista jobbet vi var på i Tansania oj oj vilka minen.
En österikare byggde detta hus men precis innan han skulle flytta hit dog han i hjärtinfarkt. Undrar varför jag tog fotot med ett träd som döljer halva huset .
Frugan väckte mig klockan 5 en morgon när munken skulle vällsigna bilen, det enda jag sa var inget målande i bilen sen somnade jag igen. Bra med garnnystat om man är blöt eller smutsig om händerna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.