Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ett suspekt ställe i Nakhon Phanom som numera är stängt.
Även skräp är tydligen stöldbegärligt men det vore kanske smartare att försöka låsa fast myntapparaten bättre, med en bultsax så är ju hänglåset fixat inom några sekunder.
Nu blir det nostalgi.
Hängde ibland med kompisen jag hade husvagn hos om helgerna när jag var hemma på sommarjobb.
Denna eftermiddag blev det Öland och Stora Rör som ligger cirka 2 mil norr om bron som blev första stopp.
Där vid sundet lirade rockabillygänget Miss Ellie and The Snapshots, så det var trevlig uppvärmning inför kvällen och nattens eskapader.
Och som de lirade.
Efter uppträdet for vi i väg och landade i Björklunden som ligger i skogen nästan ute i ingenstans på östra sidan av ön, där det var mogendans till Lasse Trofasts med kramgoa låtar.
Inga problem att ta med sig egen valfri dryck i kylväska där inte.
Är man på fest i bondebygder så kan man till exempel ta traktorn som transportmedel dit.
En mystisk pajsare som cyklade omkring i Pattaya, han trodde kanske han var en påfågel men nu är det många år sedan jag såg honom, hörde att han flyttat hem till England.
En mystisk pajsare som cyklade omkring i Pattaya, han trodde kanske han var en påfågel men nu är det många år sedan jag såg honom, hörde att han flyttat hem till England.
Du ser ut att leva ett härligt vardagsliv där du bor.
Tack för att du delar med dig.
Vad jag förstår bor du mitt inne i landet.
Saknar du inte havet ibland?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.