Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det er vanlig dag om helgene , der er altid mye folk. Dette tjener Bangsaen folket og komunen mye penger på . Dei kjoper middag på Restaurantene og mye varer i butikkene .
Ja det vet man aldrig och lägger ingen vikt vid det men Einar gjorde två inlägg efter varandra och båda innehöll kommentarer om pengar. Han är som en repad LP skiva som fastnat i samma spår.
Ja det vet man aldrig och lägger ingen vikt vid det men Einar gjorde två inlägg efter varandra och båda innehöll kommentarer om pengar. Han är som en repad LP skiva som fastnat i samma spår.
Det är väl du som är repad, han skriver att folk tjänar pengar på bangsean vad har det med Einars
pengar att göra. Du och flera gillar mobbing och
det använder ni sej av, förstår inte varför, blir ni
större småpojka då eller vad
Det är väl du som är repad, han skriver att folk tjänar pengar på bangsean vad har det med Einars
Jag skulle säga att de flesta vill ha både och, det gäller även mig. Ska man riktigt lyxa till det så är det först en runda med papper för grovjobbet, sedan en rundad spolning för finliret och en avslutning med papper för själva torkningen . Sällan jag orkar det dock.
Jag skulle säga att de flesta vill ha både och, det gäller även mig. Ska man riktigt lyxa till det så är det först en runda med papper för grovjobbet, sedan en rundad spolning för finliret och en avslutning med papper för själva torkningen . Sällan jag orkar det dock.
Fattar inte vad ni håller på med.
På dagarna så är det soltorkning som gäller, för att sedan bara damma av med dammvippa och på kvällen är man så full så att man ger fan i vilket.
Fattar inte vad ni håller på med.
På dagarna så är det soltorkning som gäller, för att sedan bara damma av med dammvippa och på kvällen är man så full så att man ger fan i vilket.
Nu gör du det lite enkelt för dig. Nu är detta en öppen forumsdel så jag kan inte vara alltför grafisk, men skulle ändå vilja påpeka att avföring kommer i många former och kräver olika åtgärder.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.