Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Under någon kort minut lyser solen på fönstret i den gamla stugan som på vägen ner till Långe Jan på Öland. Denna bild är inte photoshopad överhuvudtaget..
Kom ut från fiket vid Långe Jan och såg en sparvhök flyga fram och tillbaka i jakt på småfåglarna i buskarna runt omkring. Har gick det snabbt vill jag säga men några "stilstudier" blev det
Jag är nog lat, idag skall vi ha övningar på förmiddagen, jag hade hellre legat och sovit i kojen.
Nä det här är en perfekt tur för mig och inte börjat känna av någon tristess än, är ju precis så dagen räcker till för min rutin
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.