Korrekt Gunnarg , introverta djäklar som sitter med en Chang på verandan redan kl 9 ,00 , sover sen ruset av sig ett par timmar på lunchen ,sen till nån bymarknad för att frugan skall visa upp sin Farang ...
I Isaan bor man precis som någon sa för att frugan lurat en till att bygga ett hus för sparslantarna , familjen lever gott på dum Farang som bor kvar i Isaan trots att han egentligen vantrivs då han inte förstår varken språket eller kulturen ,inte heller varför de bara sover samt äter och dricker sig fulla på Lao khao..
Nu skall jag ner till Central Festival med frugan , ta en god kopp kaffe ,köpa liute ost , knäckebröd samt kaviar . Sen ner och sitta på beachen en stund , gör jag varje dag i stort sett då jag älskar havet (som jag aldrig badar i )
I eftermiddag blir det andra aktiviteter , bastu , simning , lite fys samt en god middag för ca 100 thbt /skalle .
Finns allt här i turiststäderna , ingenting i Isaan , INGENTING , skall aldrig flytta upp igen , hellre tillbaka och dö i Sverige