Resan till Sverige

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Jonas " sa:
5555 tur man inte är så såld själv tycker jag att Svenska tjejer är bland det vackraste som skapats, thaiarna har en bit kvar innan dom kan jämföra sig med dessa valkyrior.

Stämmer bra det Jonas....den Svenska kvinnan har väl i alla tider varit klassad som världens vackraste. :nod:...Men en del får väl inte..(har väl aldrig) ..kommit i närheten av.....dessa vackra varelser... ;)

Näst intill hatar ju ryssar men måste säga att deras brudar e för jvla snygga. Dom finaste thai tjejerna har nog lite falang i blodet. Men i Sverige måste man ju va både rik å se ut som adonis för att få annat än kolla på dom snygga tjejerna så det kvittar ju. Skulle aldrig byta ut min thai tjej mot en svensk 45 åring..

Då hade du gillat stränderna i Pratumnak här dom Ryska tjejerna ligger och blottar sig.

"Phonta " sa:
Skall dit i kväll igen , ungefär samma tid som igår , käka samt sen upp till Söders Thaiställe ;D Måste ju se vad Thaisen i Stockholm sysslar med innan jag drar ner till de riktiga på tisdag :D

Vad sysslade Thaisen med i Stockholm då,,, samma som i pattaya kanske :D :D :D

Hopp o gnägg

"Långeman " sa:
Risken är nog uppenbar, dessa brudar vistas vanligtvis på Walkingstreet på sena EM.

Långeman tycker faktist du skall ta en tripp till toppen innan du dömmer, utalanden som det som kan göra en riktigt förbannad. Kanske ta en tur upp med cyckeln till toppen så kommer du se nåt shockerande att det är ryska barnfamiljer som huserar där. Men du är ju mer negativt inställd till allt ön phonta så va skall man förvänta sig.

"hillmer " sa:
Men Jonas det vet du ji att Långeman vet allt ju

Jo tyvvär strålar det för mycket negativitet där. Inget illa för jag tror faktist att Långeman besitter en hel del erfarenhet här nerifrån men det är ju bara det negativa. Har omvärderat lite farsan e knutte i Sverige men han får inte träffa Långeman eller Phonta även om han utryckligen bad om det när ja va hemma sist och berätta om knuttar i pattaya, vill inte ha negativitegen in i familjwn.

"areeya " sa:
Stämmer bra det Jonas....den Svenska kvinnan har väl i alla tider varit klassad som världens vackraste. :nod:...Men en del får väl inte..(har väl aldrig) ..kommit i närheten av.....dessa vackra varelser... ;)

Nä ,som du själv tillex , har ju sett ditt "nylle" ett par gånger ,vad säger Thaisen ///::

Regler gäller fortfarande, inga personangrepp Phonta.

"Phonta " sa:
Nä ,som du själv tillex , har ju sett ditt "nylle" ett par gånger ,vad säger Thaisen "/////

Jag ve inte hur mycket thai ni forumvärdar kan, men det som just sades är en fruktansvärt grov kränkning. Tur att det inte sa det till mig... >:(

Men har du inte märkt att det finns vissa här som tydligen får säga vad dom vill utan att forum vädarna säger något eller tar bort

"hillmer " sa:
Men har du inte märkt att det finns vissa här som tydligen får säga vad dom vill utan att forum vädarna säger något eller tar bort

Det är svårt att hinna med att lusläsa alla inlägg, ge oss exempel är du snäll eller gör en anmälan som dom andra gör så är det lättare att se vad du menar.

Vad hjälper det att säga till nu och visa vart. Det är ju redan sagt och då hjälper det ju inte att det tas bort. Tror nog att det visar sig snart vilka det är

Hillmer , Arreya gör inget annat än kastar skit här , inte ett vettigt inlägg , mest skit mot mig och Långeman . Anledningen vet du ju , dvs polare med "Legenden Legolas" .
Deras enda uppgift tycks vara att starta värdskrig här , varför har Legolas alias Cumulus vaknat upp och tillsammans med ett par andra lägger tid på att försöka förnedra så mycket som möjligt ... Arreya skriver gärna om våra utseenden men när han själv utsätts för ett uttalande om sitt så passar det inte utan du skyndar till hjälp ...Är kanske även du en de som brukar syssla med inlägg på Legolas "döende forum "

"Phonta " sa:
Hillmer , Arreya gör inget annat än kastar skit här , inte ett vettigt inlägg , mest skit mot mig och Långeman . Anledningen vet du ju , dvs polare med "Legenden Legolas" .
Deras enda uppgift tycks vara att starta värdskrig här , varför har Legolas alias Cumulus vaknat upp och tillsammans med ett par andra lägger tid på att försöka förnedra så mycket som möjligt ... Arreya skriver gärna om våra utseenden men när han själv utsätts för ett uttalande om sitt så passar det inte utan du skyndar till hjälp ...Är kanske även du en de som brukar syssla med inlägg på Legolas "döende forum "

Måste faktiskt påstå, att det ligger mycket tyngd i vad du skriver Phonta.

Vissa skall nog starta ett eget forum, då dom nu är så förträffliga,en del t.o.m. förmyndare för sina föräldrar.

"Phonta " sa:

Och så lyckades du hitta tillbaka till att attackera mig igen... Vackert!! Tack så mycket Phonta... Jag håller dig bakom ryggen och säger absolut ingenting alls, och du bara maler på... Vissa människor kallar andra människor för Bittermandel, jag säger ingenting...

Men jag är glad i alla fall att du tagit Långeman till nåder igen, det värmer säkert!!! Man skall inte vara långsynt, bra att du kunde hitta i ditt hjärta att förlåta honom....

"Phonta " sa:
Nä ,som du själv tillex , har ju sett ditt "nylle" ett par gånger ,vad säger Thaisen ///::

Regler gäller fortfarande, inga personangrepp Phonta.

Har anmält diitt inlägg! Så får vi väl se om forumvärden har "råg i ryggen" och stänger av dej....du tycks tro att bara DU får/kan göra personangrepp.....Och kan berätta för dej att jag varit gift med en SVENSK vacker kvinna i över 30 år!.....Och varför trodde du att mitt inlägg gällde dej.. ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar