Det är väl precis det som är Lycos grej? (

)
Tycker precis som han, att han hittar fel i allt, 555 Med det sagt av en anledning (Att ni - och jag - har fel!

)
Lyco är ju som jag Kock, och om någon av er tittat på Master Chef eller liknande program borde ni veta kockars personligheter över lag nu

Vi är självklart alla olika, men inte alla klarar pressen, stressen och hysterin ett storkök innebär. Och majoriteten kockar, inklusive mig, försöker få så mkt sagt som möjligt på en gång, plus exploderar snabbt och återhämtar mig lika snabbt, det finns inga andra alternativ i yrket, om man inte vill att hela restaurangen ska gå under..
Har ingen aning om hur Lyco är i ett kök, men tror han till viss del kan förstå vad jag försöker förklara.
I de kök jag jobbat på skriker vi titt som tätt på varandra (efter några års jobb tillsammans), men vi vet alla att det handlar om jobb, och ingen tar illa upp efteråt. Denna vana kan återses i diskussioner och debatter, i vart fall enligt mig.
(Borde sluta skriva nu innan Pepsi blir vansinning på allt Ot, Fast o andra sidan lär han inte checka in här på ett tag, då han är i Thailand. O han är smart nog att inte spendera tiden vid en dator (fast det är ju annorlunda för oss som kallar detta ställe hemma..) hipsvisp, sova sa ja ja...)