Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förövrigt spelar Pu Pongsit kampee här i BKK på Rong Beer Geraman Tawan Daeng nu på tisdag den 26:e om någon är intresserad.
Carabao kommer den 16:e Juni till samma lokal. Billigare att gå på konserter på peua Chiwit barerna än på arenorna. Brukar inte kosta mer än 100-400 i Entré beroende på bord. Sen får man ju äta o dricka en del, men det gör man ju ändå
Här kan ni hitta Info: http://tawandang.co.th/homet.html
Hahah, ja, jag trodde alla blockat mig från honom?
Jag är inte långsint, men herregud vad han tjötade på ett tag utan ordning på någonting. Nog är nog, man kan inte vara artig hela livet. Tar gärna konstruktiv kritik a la Lyco, men inte meningslös kritik som i detta fall...
Men visst har jag med undrat vad som skett med honom (och hans "väldigt lästa" tråd?)
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.