Vad gillar du för Thai musik ? Reggae?

Bodyslam - Kram, brukade få mig att vakna när jag jobbade i Stavanger.

Förövrigt spelar Pu Pongsit kampee här i BKK på Rong Beer Geraman Tawan Daeng nu på tisdag den 26:e om någon är intresserad.

Carabao kommer den 16:e Juni till samma lokal. Billigare att gå på konserter på peua Chiwit barerna än på arenorna. Brukar inte kosta mer än 100-400 i Entré beroende på bord. Sen får man ju äta o dricka en del, men det gör man ju ändå :)
Här kan ni hitta Info:
http://tawandang.co.th/homet.html

Måste delge åter igen en underbar låt av, Nu Reggaeman delad av Banglassi.. min vän...

Är du förälskad och vill spela en mycket bra låt för din tjej...? Spela denna....

PEPSI

Har inte sett han skriva sen Banglassi blev lite arg och bad han hålla sig långt undan.

Hahah, ja, jag trodde alla blockat mig från honom?
Jag är inte långsint, men herregud vad han tjötade på ett tag utan ordning på någonting. Nog är nog, man kan inte vara artig hela livet. Tar gärna konstruktiv kritik a la Lyco, men inte meningslös kritik som i detta fall...
Men visst har jag med undrat vad som skett med honom (och hans "väldigt lästa" tråd?)

ja då sitter han nog o surar nånstans då :) :offtopic:

Men för att återgå ontopic så ska ni få en av mina absoluta favoriter o en riktig favvo sång me
sitter o njuter me en wirre nu.....

ja då sitter han nog o surar nånstans då :) :offtopic:

Men för att återgå ontopic så ska ni få en av mina absoluta favoriter o en riktig favvo sång me
sitter o njuter me en wirre nu.....

Haha, du är en hjälte, trodde ingen annan kände till denna sång :) (Vi kan skippa "katey" fighten :p )

vi kör väl vidare då me ytterligare en sång som alla turister hört :beer:

vi kör väl vidare då me ytterligare en sång som alla turister hört :beer:

Hahaha, njaa, beror väl på vilka turister och när de kom. Typ som denna låt alla kunde på 90-talet, hur många kan den idag ;)

Om jag säger Pingsit idag för dagens turister kommer de höra "Rak Diow", utan tvekan.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp