Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Bra insikt! Jag köper ingen ny lur innan min gamla blir alldeles för trött. En drygt 7 år gammal S10+ som fungerar klanderfritt.
Min telefon finns tydligen att köpa hos "Kultmobil".


Sony Ericsson Walkman, som fungerar klanderfritt, inköpt 2005. Man kan både ringa och skicka/ta emot SMS. Jag tycker den är hur pigg som helst och tar inte mycket plats i fickan! :love_transparent:

Dessutom kan man lyssna på P1 under tråkiga buss/tågresor. :p
 
Min telefon finns tydligen att köpa hos "Kultmobil".


Sony Ericsson Walkman, som fungerar klanderfritt, inköpt 2005. Man kan både ringa och skicka/ta emot SMS. Jag tycker den är hur pigg som helst och tar inte mycket plats i fickan! :love_transparent:

Dessutom kan man lyssna på P1 under tråkiga buss/tågresor. :p
Hade inte funkat för mig då min tels primära användsområde är internet.
När jag ringer är det via messenger, vanligt tel samtal mins jag inte ens när jag ringde sist.
 
Hade inte funkat för mig då min tels primära användsområde är internet.
När jag ringer är det via messenger, vanligt tel samtal mins jag inte ens när jag ringde sist.
Jag ringer mycket mer vanliga samtal men även några med Messenger. Vill egentligen göra av med Facebook men behåller bara för Messengers skull. Har inte loggat in på 4 månader minst.
 
Jag ringer mycket mer vanliga samtal men även några med Messenger. Vill egentligen göra av med Facebook men behåller bara för Messengers skull. Har inte loggat in på 4 månader minst.
Med messenger blir det oftast gratissamtal, jag kör ju oftast videosamtal med.
Pratade mer i tel när jag var ung, nu förutom ringer hem dagligen så är det sällan jag ringer ut.
All kontakt med företag och myndigheter tar jag via mail då jag vill ha det skriftligt, kan ingen komma och förneka att det sagts tex från myndighet.
 
1707302334186.png
 
Är i Jomtien några dagar. Var på terminal 21 och frågade vad man kan göra åt en iPhone 6 där säkerhetssystemet berättar att man måste uppgradera eller byta om man vill använda. bankid i framtiden. Min son rådde mig att byta. Samma råd fick jag av T 21. Nu funderar jag på vad jag ska byta till. De hade inte iPhone 13 mini som är det billigaste alternativet i Sverige.
 
Bra insikt! Jag köper ingen ny lur innan min gamla blir alldeles för trött. En drygt 7 år gammal S10+ som fungerar klanderfritt. Telenor är smarta när dom erbjuder Change inom 2 år, då blir man uppbunden och måste fortsätta betala. Jag tycker att jag är smartare än dom. Men dom som alltid måste ha det absolut senaste går naturligtvis i fällan.
Min Zony är nu 4 år, spinner som en katt trots allt skit den e med i!
 
Är i Jomtien några dagar. Var på terminal 21 och frågade vad man kan göra åt en iPhone 6 där säkerhetssystemet berättar att man måste uppgradera eller byta om man vill använda. bankid i framtiden. Min son rådde mig att byta. Samma råd fick jag av T 21. Nu funderar jag på vad jag ska byta till. De hade inte iPhone 13 mini som är det billigaste alternativet i Sverige.

Det är sällan det blir fel om man byter till det dyraste. Då slipper man fundera på om man köpte fel.
 
Är i Jomtien några dagar. Var på terminal 21 och frågade vad man kan göra åt en iPhone 6 där säkerhetssystemet berättar att man måste uppgradera eller byta om man vill använda. bankid i framtiden. Min son rådde mig att byta. Samma råd fick jag av T 21. Nu funderar jag på vad jag ska byta till. De hade inte iPhone 13 mini som är det billigaste alternativet i Sverige.
Central Festival har större utbud på elektronik/mobilaffärer än Terminal 21.
Terminal 21 må se flashigare ut men affärsutbud så är central festival fortsatt bäst tycker jag.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp