Vart åker ni med O-visa

Krille

Forumveteran
Är nyfiken på er med detta visa, som måste förnyas var 90:e dag.
Det finns många alternativ att åka till, men man måste lämna Thailand 24 tim för att få ytterligare
90 dagar. Så nu skulle det vara intressant och höra från er. Vart åker ni?

Inte testat själv men måste man verkligen lämna i 24 tim?
Alla jag känner som gör visa runs kommer tillbaka samma dag.

Kanske inte skall läsa sida som har allmän info om visum för alla länder, aldrig hört om någon som har behövt vara borta i 24 timmar?
Är det något nytt?

Ja ha Jonas och Nmax ni va dom enda som skrev, men det blev väldigt "tyst". Undrar nu varför??
Har jag fel så rätta mig gärna, eller så är det så att ingen på Thaisnack behöver detta visa.
Vad vet jag,, känner ingen av er.

Ja ha Jonas och Nmax ni va dom enda som skrev, men det blev väldigt "tyst". Undrar nu varför??
Har jag fel så rätta mig gärna, eller så är det så att ingen på Thaisnack behöver detta visa.
Vad vet jag,, känner ingen av er.
Dom flesta på forumet boende här nere har väl vart på Immigration och ändrat till tillfälligt uppehållstillstånd och gör 90 dagars rapportering på imigration och inga resor över gränsen.

Dom flesta på forumet boende här nere har väl vart på Immigration och ändrat till tillfälligt uppehållstillstånd och gör 90 dagars rapportering på imigration och inga resor över gränsen.

Stämmer. och det kan man göra efter att 60 dagar har gått av din vistelse. 1900TBh
Samma krav som vid förlängning av ett" O - A " Om du har fyllt 50+.

Skaffa aldrig ett O - A i SWE. det är dyrt och nästan inte genomförbart.

Liknande trådar

A
Svar
28
Visningar
2 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar