Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Badbilder från ett vattenfall på Camiguin....
Friskt då vattnet är 7 grader kallare än luften.
Har mer bilder då jag är tillbaka till Dumaguete och kan plocka ur minneskorten.
Lite lek med vatten och lek med kameran.....
och en trevlig pratglad tjej från Manila som letar en lika ”handsome” man som jag, för hon är less på att jobba..
och en trevlig pratglad tjej från Manila som letar en lika ”handsome” man som jag, för hon är less på att jobba..
Filippinerna är ett underbart land, jag har varit där några gånger och hade inte sambon varit så negativ till andra Asiatiska länder så hade det blivit lite resor dit, nu verkar hon ha fått lite nyfikenhet på grannländerna så vem vet vad som väntar i framtiden.
Ja det är synd, men det är fler trådar med bilder som har samma problem, kanske det krävs ett snabbt internet.
Det är nog uppladdningen av bilderna från servern som krånglar.
Bilderna förminskas ju innan dom postas/överförs.
Ja det är synd, men det är fler trådar med bilder som har samma problem, kanske det krävs ett snabbt internet.
Det är nog uppladdningen av bilderna från servern som krånglar.
Bilderna förminskas ju innan dom postas/överförs.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.