Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

billiga resor till thailand

hej jag undrar vart man kan fa tag pa billiga resor till thailand..ja ska aka nästa ar i december och va kvar i 2 manader :)
tack pa förhand
:wai:

Önskar tips om flygbiljett Bangkok-Göteborg T&..

Är det någon som har ett bra tips om vart att köpa flygbiljett enligt rubrik? Tjejen som kommer till våren ska ha en tur o retur, de andra inäggen angående bra priser har handlat om Stockholm. Kommer att kolla upp lite olika resebyrå på plats i Bangkok i början på nästa år men lite tips vore ändå bra. Restid ungefär i april och tillbaks ett halv år senare. Om jag har rätt för mig så kan det bli problematiskt om hon landar i typ Kastrup, Danmark.

Har dom fler kampajer/år? Om inte så har dom redan startat, jag köpte Sthlm-BKK tur och retur till tjejen för 2 veckor sedan för 5070 spänn inkl. skatt.

Jag köpte härifrån:
http://www.jade.se/main.htm

"Utresa 10 apr - 13 jun, 06 aug - 30 sep. Bortavaro minst 7 dgr, max 21 dgr, ej ändringsbar, ej återbetalningsbar, måste betalas vid bokningstillfället."

// G

Hej ! ;)

I dag 26/2 frågade jag om flygskatten.

Dom ,jade.se(Lotta) svarade:Till Bangkok 1280 och till övriga dest i Thailand (I kampanjen alltså- ca 1450kr)

Olle :)

Bangkok 4200 idag

Hej,

Såg att Finnair hade et erbjudande att flyga tor till bangkok under maj och juni för 4200. Obs att det gäller endast via internet och okas och betalas denna helgen.

hej något sent svar kanske såg den biljetten också ar ett svagt minne av att det va var övernattning i helsinfors som gällde med den därför den va så billigt vilket iofs skulle löna sig iaf men men

// Linda

Den biljetten var bara byt i Helsingfors utan övernattning ca en timmes transfer i H-fors. Men det var ju då det!

Thai airways flyger direkt för samma priser ända fram t.o.m. September. Kika på deras hemsida.

Några tips om billiga biljetter och erbjudanden? Posta här!

Vi alla önskar oss kunna ta oss till Thailand mm så billigt som möjligt, här kan vi hjälpa varandra. Kör hårt :nod:

Thai Airways har ju fortfarande sin vanliga kampanj igång och det finns fortfarande biljetter kvar.
Tur-retur 5080:- inkl flygskatt om man åker augusti-september och stannar högst 3 veckor.
Dom brukar ju ha dom kampanjpriserna varje år i slutet av sommaren, augusti-september och slutet av våren, mitten av april till början av juni.

Jag brukar köpa dom hos www.jade.se

// G

Jag hittade en med otroliga 3700:- per person från 15 år och upp! Men det var väldigt många som var ute efter de biljetterna, särskilt eftersom barn åkte för halva priset dessutom, så jag tror de är slut nu (men jag lyckades i alla fall få tag på två biljetter!) Men det skadar ju inte att kolla. Erbjudandet fanns på odenresor.se

Qatar airways börjar flyga på arlanda 27 nov 4 avgånger i veckan jag betalade 7223 kr till Bangkok avg 29 feb

HJÄLP! tanken är att ajg ska åka ner till thailand och fira nyår med min pojkvän som bor där, självklart inser ju jag också att prislappen ökar ordentligt just den tiden på året men finns det någon som har ett tips på hur jag ska göra jag har inte riktigt råd att lägga mer än 12000 men helst skulle jag ju vilja komma ner mer i pris. Någon som har en idé hur jag ska göra ? jag funderar på att hitta en sista minuten men vågar man vänta ? Mvh lotus

Finns nog inga sista minuten just då ... nästan alla flygbolag har redan slutsålt ... försök att åk ner omkring 10/12 och hem efter ca en månad då tror jag det är lite billigare ....

Hej!!!

Kolla med Odenresor. De fixar resor med Ethiad Airways. Jag fixade en resa till min jobbarkompis förra julen och de fick ett mkt bra pris. De var också väldigt nöjda. Det var tyvärr lång väntetid i Abu Dabi tror jag det var ca åtta timmar men Ethiad ordnade med en gratis svit åt dem så det gjorde dem inte något snarare tvärtom. (2 byten)
Jag fixade en resa nyligen till en annan jobbarkompis också med Ethiad över jul och det var skapligt pris runt åtta - nio tusen men tyvärr fick hon avblåsa det hela eftersom hon inte fick semester.
Så lycka till!!!

ha re gött
Marianne :wai:

Tack Marianne jag ska kolla upp detta låter utmärkt eftersom jag vill spendera julafton med min familj. och sen åker jag till thailand för att fira nyår med min pojkvän och vill också stanna där till min födelsedag den 20 januari :)
Tack tack

Mvh Lotus

Hej Lotus!!!

När det gäller att köpa billiga flygbiljetter måste man vara tidigt ute. Undrar om det finns några billiga biljetter kvar. Vi får hoppas det. Vad du kan göra är att bolla med dagar. Det kan skilja massor mellan olika avgångar. Be att de kollar alla dina möjliga dagar så kanske du har en chans.

Lycka till
Marianne :wai:

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp