Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

Tack så mycket

Ska på praktik 5 veckor, sedan praktik 3 veckor.
Skolan betalar resan + boende + mat.

Läraren hittade en biljett från indonesien - phuket för 145:-
Någon som vet billigt flyg från Arlanda-indonesien mellan ca 21 feb - 18 april 2009,
helst inte ryskt plan

Maria

Skrev fel innan, menade om någon vet något billigt flyg som går från Sverige-Indonesien helst inte något ryskt eller ukrainskt

Maria

nu verkar flygskatterna ha skenat iväg. jag har kollat i dagarna resor tur och retur från bangkok - luleå och den billigaste ligger på ca 12000kr.mr jet/ticket/allaflygbiljetter/odenresor etc
att jämföra med 6700kr som jag betalade för 3månader sedan.(jade.se)
sjukt stor skillnad

hej helgonet

du reste på lågsäsong till helt andra priser än nu när högsäsongen börjar. jag är helt övertygad om att du kan få billigare resa.

marianne

Beställde själv en sista minuten resa till Bangkok den 8 dec och 15 dagar framåt för 6600 kr (endast flygstol). Vart det bär av från Bangkok är inte bestämt än.

ajajaj det var dyrt, jag hittade en för 3200kr till dig på odenresor nu
Från Stockholm i W och U klass
Region 1

Destination
Bangkok

Ekonomi Klass
3200 SEK

Regler för bokning
Utreseperiod: 06 Dec 2008 - 10 Dec 2008

Sista hemresa Allt resande måste vara avslutat 31Dec08

Såg den också, men då har du en flygskatt på 3200 kr som tillkommer så det skiljer inte mer än 200 kr mellan den och den jag bokade

Har kollat Odenresor, men efter lite koll fastnade jag på Resia, deras fly i april var billigare.

det gäller att inte låsa sig utan vara flexibel på alla sätt, resdatum, avreseort, flygbolag etc. det är då man kan komma billigare undan.

marianne

Flyg Bangkok - Stockholm?

Hej! Thailandvänner.
Det är så att jag har träffat en trevlig tjej i Thailand, och jag var där för ca: 3 veckor sen och vi hade en mycket trevlig semester tillsammans.
Hon vill nu gärna komma och hälsa på mig här i Sverige.
Jag har kollat på nätet om jag kan hitta något billigt flyg "tur och retur" Bangkok - Stockholm, men det verkar inte vara det lättaste.
Av någon anledning så blir flygbiljetter billigare om man flyger från Sverige?

Är det någon som kanske vet hur eller var man kan hitta billiga flygbiljetter från Thailand?

Är det någon som har några tips?

Micke

Det finns inga direkt billiga biljetter från bkk och hit, men säg åt henne att gå och hör med någon av resebyråena i bkk vad dom tar. Men räkna inte med att det är några sista minuten priser.

kolla visum först. sen biljetten. finns olika flyg, 10 tim. 15 tim 25tim,
billigt, eller när ni ska träffas

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp