Rätt och fel Gillar ni barnskrik på flyg.

Gillar ni barnskrik på flyg.

• Ja

Röster: 3 4.5%
  • Nej

Röster: 51 77.3%
  • Bryr mig inte.

Röster: 12 18.2%

• Totala väljare
    66

På andra plats, 36%.......

Enligt resebyrån Ticket är de framförallt jobbiga resenärer som anses vara det mest störande på planet och hela 37 procent har angett det som det största irritationsmomentet på resan.

Näst på tur är barn som gråter och skriker och därefter kommer illaluktande personer.

Odrägliga/fulla resenärer: 37 procent
Barn som gråter och skriker: 36 procent
Illaluktande personer: 32 procent
Dålig luftkvalitet eller obehaglig temperatur: 24 procent
När personen framför dig fäller bak sätet: 22 procent
Lång väntan på boarding: 18 procent
Passagerare som sätter upp fötterna på armstödet mellan sätena: 17 procent
Störande ljud från andra passagerare som prat eller musik: 17 procent
Otrevlig kabinpersonal: 10 procent
Resenärer med mycket handbagage: 7 procent
Passagerare som är barfota: 5 procent
Annat: 2 procent

Enligt resebyrån Ticket är de framförallt jobbiga resenärer som anses vara det mest störande på planet och hela 37 procent har angett det som det största irritationsmomentet på resan.

Näst på tur är barn som gråter och skriker och därefter kommer illaluktande personer.

Särskilt nr 2 kan jag hålla med om. Satt bredvid en vandrande stinkbomb en gång och det var fruktansvärt. Jag frågade personalen när äcklet var på toaletten om det fanns en annan ledig plats någon annanstans men tyvärr var planet knökfullt. Hon beklagade, I understand sir.

Det är rätt sällan jag upplever något av dessa. Det skulle i så fall vara resenärer med mycket handbagage som inte klarar av att hitta plats till sitt handbagage, då dessa oftast inte är ensamma om detta.

Jag har gjort 7 flygningar de senaste 6 dagarna men lyckligtvis var det inget som irriterade mig, och det är väldigt sällan så är fallet. Tycker folk i allmänhet sköter sig väl med tanke på hur många som måste dela samma lilla yta under en relativt lång tid och att många dessutom är stressade, rädda eller i annat upprört tillstånd.

Det som däremot börjar irritera mig är tanken på den enorma mängden tid jag slösat bort på flyg och flygplatser i drygt halva mitt liv, det måste nog få ett slut snart.

Senast ändrad:
Särskilt nr 2 kan jag hålla med om. Satt bredvid en vandrande stinkbomb en gång och det var fruktansvärt. Jag frågade personalen när äcklet var på toaletten om det fanns en annan ledig plats någon annanstans men tyvärr var planet knökfullt. Hon beklagade, I understand sir.

Du hade ju kunnat erbjuda dig att tvätta av honom lite på toan och ge honom några av dina T shirts och kortbrallor.

BTT

Du hade ju kunnat erbjuda dig att tvätta av honom lite på toan och ge honom några av dina T shirts och kortbrallor.

BTT
Har du flugit någon gång?
Toan är trång, får knappast plats två personer där, och ska den ena då börja tvätta den andra då blir det trängre. Sen tror jag inte @Berralund hade med sig sitt bagage och kunde plocka fram kläder till ett ombyte till den personen.
Allt som man ser på film stämmer inte i verkligheten. :)

Har du flugit någon gång?
Toan är trång, får knappast plats två personer där, och ska den ena då börja tvätta den andra då blir det trängre. Sen tror jag inte @Berralund hade med sig sitt bagage och kunde plocka fram kläder till ett ombyte till den personen.
Allt som man ser på film stämmer inte i verkligheten. :)
Han har förmodligen googlat fram en förvrängd bild på en flygplanstoalett. Och helt rätt, jag släpar bara med mig det nödvändigaste in i kabinen inklusive ett minimalt ombyte om den incheckade väskan skulle komma bort.

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar