Glimtens bilder

Diskussion i 'Allmänt thailandforum' startad av Glimten, 29 december 2012.

1. Glimten

Glimten Forumveteran

Samma ställe

20180610_103429_Burst01.jpg 20180610_103513_Burst01.jpg 20180610_103408_Burst01.jpg

Micke.T, Krille, JanneMan61 och 3 andra gillar detta.
  2. Glimten

Glimten Forumveteran

Ett litet kryp som jag såg i badrummet igår

Screenshot_2018-06-11-13-05-51.png

JanneMan61, pontiac-51, eirkar och 1 annan gillar detta.
  3. Glimten

Glimten Forumveteran

Fick hem den nya leksaken idag, vi var inne i stan och fixade lite saker och då ringde dom från Honda och sa att dom skulle gå igenom hojjen och att jag kunde få den hemkörd imorgon på förmiddagen och det var ju ok tyckte jag, sen ringde det en snubbe när vi var på väg hem och sa att han nästan var hemma hos oss, när vi kom hem så stod hojjen på gatan utanför.

Grabben var snabb och tackade för den men jag sa åt honom att den var min och att han var för ung för att köra den.

20180612_174737.jpg 20180612_174757.jpg

Micke.T, Sakhon, Krille och 5 andra gillar detta.
  4. Glimten

Glimten Forumveteran

Fick från svärmor en sån här flugdödare med klister då jag såg att dom hade en utomhus, kan ju vara bra att ha om man vill slippa en del flugor , speciellt på kvällen

20180613_092203.jpg 20180613_100113.jpg

pontiac-51, eirkar, JanneMan61 och 1 annan gillar detta.
  5. Glimten

Glimten Forumveteran

En av kusinerna gör hemmalagad pala som frugan vill ta med sig till Sverige, det stank inte gott kan jag säga.

20180615_081817.jpg

Micke.T, pontiac-51, Berralund och 2 andra gillar detta.
  6. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Fy för den lede, akta så att planet inte blir evakuerat. Den odören skulle jag vägra att ta med. :confused: :confused: :confused:

Micke.T, Glimten och eirkar gillar detta.
  7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Glimten

Glimten Forumveteran

Jag sa att hon får ha det i sitt bagage, i mitt hamnar det aldrig i

Micke.T, pontiac-51, eirkar och 1 annan gillar detta.
  9. Glimten

Glimten Forumveteran

Var och shoppade lite nu på eftermiddagen, sen vart det att röja lite och nu sitter svärfar och pular lite med det. Dom gamla plank bitatna kommer att brännas imorgon

20180615_162624.jpg 20180615_162649.jpg

pontiac-51, magunnar, Sakhon och 2 andra gillar detta.
  10. Glimten

Glimten Forumveteran

Svärfarsan ville börja tidigt i morse så jag han bara få i mig en kopp kaffe innan han ropade på mig 7:00.

Dock har vi hunnit en liten bit på vägen på dom 2 timmar vi jobbade innan han var tvungen att äta lite

20180616_093121_Burst01.jpg

Medelsvensson, eirkar, pontiac-51 och 2 andra gillar detta.
  11. magunnar

magunnar Forumveteran

Ja, du 07.00:rolleyes: är väldigt tidigt:D:D
    Flott blir det iaf.

Glimten gillar detta.
  12. Glimten

Glimten Forumveteran

Lite i tidigaste laget att starta jobba på, men svärfar vart tvungen att vara på något husbygge i någon annanstans vid 10.

Det blir rena palatset när det är färdigt :D:D

Tänkte bygga en hydda med jordstampat golv så jag kan låsa in alla olydiga ungar där :D:D

eirkar, Berralund och magunnar gillar detta.
  13. Glimten

Glimten Forumveteran

Var och skaffade ett nytt utomhusbord med tillhörande bänkar, då det vi köpte sist används som köksbord efter utbyggnaden, sist vi höll på.

Har satt det så att man ser när dottern springer omkring på framsidan, men det lär bli flyttat nästa gång man kommer ner.

20180616_171535.jpg

LeWi, Medelsvensson, Micke.T och 2 andra gillar detta.
  14. Glimten

Glimten Forumveteran

Då har taket kommit på, nu är det bara resten kvar

20180617_181204.jpg

LeWi, Medelsvensson, eirkar och 2 andra gillar detta.
  15. PanPan

PanPan Medlem Guldmedlem

Skall det bli hönsgård?

16. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Ett ovanligt snyggt stenbord måste jag säga. Använd inte det alltför flitigt bara. ;)

Glimten och Micke.T gillar detta.
  17. Glimten

Glimten Forumveteran

Ja, vi ska prova med några värphöns

18. Glimten

Glimten Forumveteran

Nä, tror inte det kommer att användas så flitigt av grabben då ha gillar att ligga på rygg i sängen och spela spel. Det är mest jag som sitter där som det ser ut nu

Berralund och eirkar gillar detta.
  19. Glimten

Glimten Forumveteran

Var och handlade några värphönsoch burar till dom, vi har tagit bort vattenskålarna som följde med och ersatt dom med colaflaskor m. m. som vi skurit upp i det första bursettet. Det blir en höna i varje bur när allt är klart. Alla hönsen transorterades i en bur.

Svärfar snickrar ihop borden nu

20180618_140259.jpg

20180618_140326.jpg

Krille, Medelsvensson, eirkar och 1 annan gillar detta.
  20. Ubon

Ubon Forumveteran

Kanske det hade varit mera smart att bespruta i husen där folk INTE var hemma...?

21. Glimten

Glimten Forumveteran

Det hade det varit, för inte vart det bättre att dom besprutade, det är lika mycket myggnu som innan

Laddar...

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?
  1. Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies.
    Stäng notis