Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den ser helt ok ut, den ska ligga i närheten av det stora templet, jag sa åt henne att vi åker dit nästa gång jag kommer ner. Då får det bli en dagstur då det är 18-20 mil tur och retur
Tjusigt. Frugan har en gammal kompis som bor i närheten som hon vill hälsa på nästa år, i Phanom Phai. Vad heter badstället undrar hon? Templet skall absolut besökas.
Tjusigt. Frugan har en gammal kompis som bor i närheten som hon vill hälsa på nästa år, i Phanom Phai. Vad heter badstället undrar hon? Templet skall absolut besökas.
Om någon är intresserad så heter templet: wat pha nam yoi och ligger i Roiet, nästan vid gränsen mot Mukdahan och inte så långt ifrån Yasothon, och då inte heller så långt ifrån Mekong river och Laos
Om någon är intresserad så heter templet: wat pha nam yoi och ligger i Roiet, nästan vid gränsen mot Mukdahan och inte så långt ifrån Yasothon, och då inte heller så långt ifrån Mekong river och Laos
Det var så lite Det är ett riktigt stort tempel, när jag var där sist så var det 1-2 våningar som inte var gjorda/klara så där fick man inte gå in, finns lite bilder på 1:a sidan (tror jag) bland mina bilder här på detta temple
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.