Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Här är en video på hur man gör, dock dricker jag mitt svart, i receptet som följde med i paketet stod det dock 3 teskedar kaffe för en kopp kaffe, men då lär vara riktigt starkt
Här är en video på hur man gör, dock dricker jag mitt svart, i receptet som följde med i paketet stod det dock 3 teskedar kaffe för en kopp kaffe, men då lär vara riktigt starkt
Det går fortare att riva och träväggarna som vi byggt upp hamnar i kontainern, så det är bara att fälla väggarna och ta fram skruvdragarna. Men bygget tar lång tid speciellt när det ör olika företag som ska samsas under uppbyggnaden, man brukar räkna med att rivningen tar max 1/3 i tid jämfört med bygget
Det går fortare att riva och träväggarna som vi byggt upp hamnar i kontainern, så det är bara att fälla väggarna och ta fram skruvdragarna. Men bygget tar lång tid speciellt när det ör olika företag som ska samsas under uppbyggnaden, man brukar räkna med att rivningen tar max 1/3 i tid jämfört med bygget
Nä, stolarna och borden lär inte slängas, det införskaffades en 20-30 nya stolar i dag, då det tog nog närmare 2 timmar och skruva ihop dom
Tog ledigt imorgon då det bara var 2 hyllor som skulle upp, iaf vad vi visste innan vi gick hem, så tyckte inte det var värt att åka in för en 15 minuters jobb
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.