Sverige i Handbolls VM.

Jag kunde inte se matchen men det är en fantastisk bedrift av killarna. Dom är otroliga hur det än går i finalen. Hoppas att jag kan se den.

Hej

Om det går så se den i efterhand, dom presterade det omöjliga igen, många överträffade sig själva och dom spelar verkligen som ett lag, även ledarstaben ska hyllas, dom gör precis som laget allt rätt just nu.

Mvh isan lover

Hej

Det blev en drömfinal mot Danmark som slog Spanien i den andra semifinalen, det var också en riktigt spännande match, men Danmark var det bättre laget och ledde ganska stort ett tag, men Spanien var nära att kvittera i slutet.

Danmark kommer att bli en svåra för Sverige men just nu känns ingenting omöjligt längre, på söndag får vi reda på vilka som blir världsmästare.

Mvh isan lover

Hej

17.30 är det dags, hoppas Sverige gör en bra match.

Max Darj, med nummer fem på bröstet, jublar efter ett mål i kvartsfinalen mot Qatar i onsdags.

Max Darj, med nummer fem på bröstet, jublar efter ett mål i kvartsfinalen mot Qatar i onsdags. Foto: Bildbyrån

17.30: Följ VM-finalen i handboll Danmark-Sverige​

UPPDATERAD IDAG 16:29PUBLICERAD IDAG 14:51
En helnordisk VM-final i handboll väntar och Sverige jagar sitt första VM-guld under 2000-talet.
Matchen börjar 17.30.

Mvh isan lover

Hej

17.30 är det dags, hoppas Sverige gör en bra match.

Max Darj, med nummer fem på bröstet, jublar efter ett mål i kvartsfinalen mot Qatar i onsdags.

Max Darj, med nummer fem på bröstet, jublar efter ett mål i kvartsfinalen mot Qatar i onsdags. Foto: Bildbyrån

17.30: Följ VM-finalen i handboll Danmark-Sverige​

UPPDATERAD IDAG 16:29PUBLICERAD IDAG 14:51
En helnordisk VM-final i handboll väntar och Sverige jagar sitt första VM-guld under 2000-talet.
Matchen börjar 17.30.

Mvh isan lover
Japp, jag skall snart ta över soffan från lilleman. Nu gäller det...

Hej

Ja det är inget att säga om den förlusten, bragden var att ta sig till finalen.

Det var dessutom inte så mycket som skiljde länderna åt, Danmarks målvakt gjorde en bättre insats och det räckte till vinst, med lite distans till det här tror jag att det Svenska laget kommer att känna sig nöjda öndå med sin insats.

Så grattis till silvret Sverige och grattis Danmark till ett välförtjänt guld.

1612155820918.png

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp