Kycklingens gamla och nya thailandsbilder

Hmmm, det är i varje fall ingen som gör något sådant åt mig ombord. Men å andra sidan så får jag allt själv städa min hytt. Det är bara lyxliraren @Jonas som blir bortskämd med städning. ;) Men två nätter kvar hemma sen får vi se vilka djur dom viker åt oss på Chatrium Riverside i Bangkok.

Nja...., jag övernattade där i 3 dar 2013 och då såg jag inga svanar. Beror kanske på vilken våning, ju högre upp desto högre klass. Jag bodde på v. 26

Annars kanonhotell tycker jag:)

matbilder igen och en stegförsäljare.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Lite blandat från 2010 Pattaya. Första gången i mitt liv som jag vart i Pattaya så länge som 3.5 veckor i sträck.
Under alla år har jag bara tillbringat 2-3 dagar där innan. 2007 var jag där ca 2 veckor i sträck och 2009 var jag där ca 10 dagar i sträck.
Nästa resa blir antagligen 3-4 veckor där igen.
Tack alla för att ni orkar med mina bilder, jag vet att jag är rätt dålig på att skriva komentarer om alla bilderna, men många av dom har ju några år på nacken. :afro:

thailand%202010%20195.jpg

Härliga bilder, e första utanför Avenue? Tycker mig känna igen cementen och trävirket utanför vad jag tror är McDonalds. Annars så liknar det sig inte jämfört med nu....

Har varit på två lucia tåg. Först grabbens där alla skolans tvåor lussade för hela lågstadiet.

Sen dotterns på förskolan.

Trevligt men troligen sista gången på några år igen :(

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp