Kycklingens gamla och nya thailandsbilder

"Kycklingen " sa:
Du och gubben din ser ut att ha haft en härlig tur med bra väder och god öl.
emoji4.png

"Kycklingen " sa:
Tiggarkvinna i pattaya.

Polisen slog till mot ett hus för par månader sen på East side i Pattaya, där satt dessa tiggarkvinnor och barn inlåsta,var Kambodjaner. Dom som höll dom fångna och tvinga dom till att tigga var Thailändare. Stod i Pattaya daily news om det plus bilder på huset där dom suttit fångna och männen som höll dom som fångar.
Så här finns det ligor iallafall i den branchen.

Även om det är verklighet så är det helt ofattbart att det finns sådana elaka människor som utnyttjar andra på det viset.
Jag har (hört) att det finns ligor där som tom kan hugga av en hand på någon och sen tvinga ut den för att tigga.

Kvällens bästa :D
Jag dricker gärna öl med is, gubben tycker inte om det, han har hämtat öl och is till mig hela veckan, nu trodde personalen att även han ville ha is, vilken min gubben fick när han fick sin öl.

image.jpg

Ja det var vi, på området som vi bodde på hade 5 olika restauranger med minst 20 olika rätter på var och en att välja på. Dom lagade maten undan för undan så allt var nylagat. Japanskt, kinesiskt, turk, tysk mm. Drycken som vi fick var tuborg öl, inhemskt vin och rysk vodka vanligt Gin bl.a. En massa goda drinkar. Helt superbra. Vi betalade rätt mycket för resan men på vårat område fanns även ett vattenland med 15 vatten rutschkanor + flera pooler.

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp