Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det måste kännas härligt att få träffa gamla bekanta igen, ha en underbar resa. Hur länge blir ni borta denna gången, var det två eller tre veckor? du har säkert skrivit det tidigare men man har ju teflonminne.
Ca 2.5 vecka. Ja att träffa vännerna ser jag mest fram emot, sen blir det avkoppling hos SC i khao lak. Jag hoppas ju också att jag får träffa bson bla.
Kanske det blir till att kolla på boxning ikväll, biljetterna får vi för 250/st. Min kompis har hand om det, vi var där på em och drack lite Chang gratis.
Det enda vi kommer att betala fullpris för dessa dagar här uppe är boendet resten blir garanterat rabatt på
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.