Kycklingens gamla och nya thailandsbilder

Bild 1. Flygplatsen när vi kom dit på midsommardagen 2010.

Bild 2-7 Är från Pattaya. Hotellet, vi bodde den gången på Pattaya Bay resort.

thailand%202010%20009.jpg

thailand%202010%20014.jpg

thailand%202010%20026.jpg

thailand%202010%20027.jpg

thailand%202010%20048.jpg

thailand%202010%20063.jpg

thailand%202010%20064.jpg

Den där utkastaren jobbade väl på ett väldigt vänligt och lugnt ställe?
En sketfull 130 kg Tysk från Bayern klarar han nog inte av.
Han hade nog inte varit den första som jag hade frågat om hjälp i ett slagsmål.

"LG " sa:
Den där utkastaren jobbade väl på ett väldigt vänligt och lugnt ställe?
En sketfull 130 kg Tysk från Bayern klarar han nog inte av.
Han hade nog inte varit den första som jag hade frågat om hjälp i ett slagsmål.

:) Den "utkastaren" satt nog mer som ett utställningsobjekt och försökte att locka kunder.
På den tiden jobbade han på John`s Place i Chiang Mai, på den tiden var det go go där, det är det inte nu längre.
En kväll blev "utkastaren" full, vinglade hem och blev påkörd. RIP.

"Kycklingen " sa:
Fortsättning på olika yrkeskategorier.

Ja, dom där "bambuställningarna" är ju ett kapitel för sig, vet på Don Muang en gång när jag skulle åka hem, så hade de rest en ställning för att fixa något i taket och tja det var nog en 10-12-15 meter upp till taket och precis när jag står och tittar och tänker att det där ser ju livsfarligt ut så rasar två killar ner, men som silkesapor lyckas de på någotvis få tag om en bambustav och klarade sig, spänner och verktyg åkte ju all världens väg ner på golvet och som tur var var det ingen under.

Kanske ingår i jobbet att träna på om att ifall de tappar fotfästet ::). Sköna bilder Kycklingen! Plus för det!

Mvh Peter

Underbara bilder! Tittade med stor behållning på allt från Changmai. Åker dit för första gången om 20 dagar. Karma för detta

"anubaan " sa:
Underbara bilder! Tittade med stor behållning på allt från Changmai. Åker dit för första gången om 20 dagar. Karma för detta

Tack :wai:
Där blev jag avundsjuk, jag har inte vart i Chaing Mai sen 2009. Vet du vart du ska bo när du kommer dit? Hotell eller hos någon? Centralt eller utanför?

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp