Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lite blandat från 2010 Pattaya. Första gången i mitt liv som jag vart i Pattaya så länge som 3.5 veckor i sträck.
Under alla år har jag bara tillbringat 2-3 dagar där innan. 2007 var jag där ca 2 veckor i sträck och 2009 var jag där ca 10 dagar i sträck.
Nästa resa blir antagligen 3-4 veckor där igen.
Tack alla för att ni orkar med mina bilder, jag vet att jag är rätt dålig på att skriva komentarer om alla bilderna, men många av dom har ju några år på nacken.
Tack
Där blev jag avundsjuk, jag har inte vart i Chaing Mai sen 2009. Vet du vart du ska bo när du kommer dit? Hotell eller hos någon? Centralt eller utanför?
Ursäkta ett sent svar, det är ju så att innan man kan gå på semester så får man jobba dubbelt så mycket för att rensa av alla pågående ärenden/jobb och sen när man kommer hem så får man jobba för tre för att komma i fatt .
Vi skall bo på ett hotell som heter Siripanna Villa Resort & Spa. Det ligger en 10 minuter ut från downtown.
Å fy fan om katterna kom hemsläpande på en sån där. Plåtade du den mitt i Bangkok?
Vi hade en sån vid stranden i Malaysia, den brukade bada med oss, på behörigt avstånd.
Det finns längst ner till vänster: Bilagor och andra tillval, klicka där så kommer du nog på hur du skall göra.
det finns ett + som du ska klicka på till vänster om texten
Tyvärr Mats 49 det kommer du få leva med tills den dag du ligger i graven ;D
Att du gjorde fel på CM 2011-08-17 kl. 5.31
Bara skojade, du kan inte ta bort en bild, det gör väl inget att det ligger dubbelt värre misstag har begåtts än dubbletter
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.