Kycklingens gamla och nya thailandsbilder

Bangkoks flygplats

chiang mai 2011 262.jpg

chiang mai 2011 263.jpg

chiang mai 2011 264.jpg

"Kycklingen " sa:
Här kommer några till från Loy Kratong.

Vackert Kycklingen. Faktum är att jag och frugan har lite funderingar på att åka upp till Chiang Mai, varken hon eller jag har varit där men hon tjatar hela tiden om att hon vill se "blomsterstaden" och jag tror att vi kanske gör det, om någon vet om Chiang Mai så är det du, så in med massor info om just Chiang Mai, skulle vara väldigt intressant att få lite mer info om denna vackra stad!

Insayt

"Insayt " sa:
Vackert Kycklingen. Faktum är att jag och frugan har lite funderingar på att åka upp till Chiang Mai, varken hon eller jag har varit där men hon tjatar hela tiden om att hon vill se "blomsterstaden" och jag tror att vi kanske gör det, om någon vet om Chiang Mai så är det du, så in med massor info om just Chiang Mai, skulle vara väldigt intressant att få lite mer info om denna vackra stad!

Insayt

Tackar.
Ni kommer inte att ångra er om ni åker upp. Men som med allt annat så finns det äkta thailand och tyvärr det lite mer turist aktiga.
Blomsterfestivalen är väl nu i februari har jag för mig.

"Kycklingen " sa:
Tackar.
Ni kommer inte att ångra er om ni åker upp. Men som med allt annat så finns det äkta thailand och tyvärr det lite mer turist aktiga.

Jo men du vet det där med turist-thailand behöver du inte oroa dig för, det skyr både jag och min fru ifrån, utan vi hittar som alltid in till de genuina.

Så Kycklingen du som har bäst kunskap i detta forum om Chiang Mai så in med massor av godis!

Insayt

"Kycklingen " sa:
Tackar.

Jo, det är rätt, blomsterfestivalen har redan varit så den missar jag ju i så fall, med det verkar ju alltid vara blommor och fina planteringar hela tiden.

Insayt

Ser väldigt fint ut där uppe under Loy khratong var i Chiang mai dagen efter och missa allt det. Har en liten förhoppning om att kunna ta med farsan dit i år men blir väl svårt att få frugan att lämna familjen under Loy khratong så får nog bli byn.

Nu tänkte jag fel jag menade ju song kran möjligt man kan få chansen åka dit med frugan på loy khratong då.

Vilka härliga bilder Kycklingen .... du får mig att längta till Chiang Mai igen :P

"legolas " sa:
Men med en sådan enorm uppbackning så du har 80% i karmakvot, så får du visa att du är värd det

legolas

Vem ska avgöra om jag är värd min karmakvot .... inte du va ;D ..... tror knappast att du har bemödat dig genom att gett mig karma i alla fall .... håll dig du till din bloggsida som jag alltid bläddrar förbi 8) ..... och du ..... förstör inte Kyllingens fina tråd nu ;)

Jag har väl försökt börjat med lite bildtrådar förut .... men det har väl inte gått länge förräns folk med fingerdiarré har spammat sönder trådarna .... och slutar vi inte tjafsa nu , så skenar väl den här fina tråden åt samma håll.

Fortsätt nu Kycklingen med din fina tråd , och må den slippa en massa trams ;)

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp