Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I helgen var det dags för SuperBike Trackday & Trophy 2023 round 2. Körde både 600cc SuperSport och Yamaha R6 Trophy, nedan hela Yamaha R6 Trophy racet:
Ungefär så här skall den nya se ut när den är färdig och ca 100 k bath senare. har alla custom grejerna uppkollade med leveranser samt priser. Vet inte om den skall bli candy röd . men inte så jobbigt att byta färg i fordonsboken
Ungefär så här skall den nya se ut när den är färdig och ca 100 k bath senare. har alla custom grejerna uppkollade med leveranser samt priser. Vet inte om den skall bli candy röd . men inte så jobbigt att byta färg i fordonsboken
När jag besiktade min click sist så var det en fransman som stod o dividera med flera ur personalen som stod vid hans båg med boken i näven.
Han hade målat om den och personalen sa att den ska ju vara Röd. den var allt annat än röd. Men fransmannen stod på sig och pekade på luckan till tanklocket, som var orginal, "this is red". De skakade på huvet o sa åk till DoLT.
När jag besiktade min click sist så var det en fransman som stod o dividera med flera ur personalen som stod vid hans båg med boken i näven.
Han hade målat om den och personalen sa att den ska ju vara Röd. den var allt annat än röd. Men fransmannen stod på sig och pekade på luckan till tanklocket, som var orginal, "this is red". De skakade på huvet o sa åk till DoLT.
Idag har jag mekat MC i ett gäng timmar. Kompisen har köpt en ny GS men ville plocka av allt bling på sin gamla. Jag lovade att hjälpa honom. Började med en tvätt, kan ju inte skruva skitig hoj
Tror jag höll på i 7 timmar men klart blev det
Är det min muttersvarv (skiftnyckel) ni jollrar om? Om man använder en skiftnyckel på rätt sätt och kopplar in hjärnan innan så är det ett bra verktyg Det som stör mig är att det inte är en Bahco.
Vissa verktyg kan man spara trots att dom inte är okej att meka med tex slitna mejslar var alltid bra att ha för att ibland rensa spår, skrapa med eller bryta och bända. Man kan också spara uttjänta verktyg av ren nostalgi
Är det min muttersvarv (skiftnyckel) ni jollrar om? Om man använder en skiftnyckel på rätt sätt och kopplar in hjärnan innan så är det ett bra verktyg Det som stör mig är att det inte är en Bahco.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.