MC och allt som hör till oavsett land

Vissa verktyg kan man spara trots att dom inte är okej att meka med tex slitna mejslar var alltid bra att ha för att ibland rensa spår, skrapa med eller bryta och bända. Man kan också spara uttjänta verktyg av ren nostalgi :)
har ett par stämjärn från min far, de använder jag för att skapa bort gamla packningsrester på ex transkåpor mm .

har ett par stämjärn från min far, de använder jag för att skapa bort gamla packningsrester på ex transkåpor mm .
Jepp har alltid använt samma metod. När jag jobbade som motorrenoverare så hade vi både glasbläster och stålkulebläster som kunde hjälpa till när man behövde snygga till packningsytor. Man fick inte köra aluminium delar i stålkuleblästern bara :laugh2:

Thailändska Tigern :rolleyes: Ja där kan man få precis allt, alla goda ting är tre syff. bagg och gon..re
@Audirs2 har hört att de ska stänga i oktober.....

Måste masa mig dit nån gång innan.

De hade jäkligt bra thaikäk för 100 år sen, thai damerna som kockade var inte rädda för chilli.

Senare på kvällen Thai Karaoke och det blev varmt o fuktigt o svettigt i lokalen! Imma på fönstern. Så nära Thailandet man kan komma i Sverige!

Senast ändrad:
Nu till helgen är det race..
1692243472686.jpeg

1692243490159.png

Plockade ju av allt extra plus bling på kompisens BMW R1250 GS 2021. I lördags körde vi den till handlaren för inbyte mot en R1250 GS UE (Ultimate Edition) 2023. Endast 6 exemplar kom till Sverige. Sista 1250 GS innan 1300 GS kommer. UEn görs i en begränsad upplaga så lite unik är den. UEn har all utrustning plus mycket bling redan från fabrik men kompisen ville ju även ha sitt Akra helsystem i titan monterat så det har jag gjort idag så nu är hojen helt klar :)

IMG_7735.jpeg

IMG_7736.jpeg

IMG_7737.jpeg

IMG_7757.jpeg

IMG_7758.jpeg

IMG_7762.jpeg

IMG_7763.jpeg

IMG_7761.jpeg

IMG_7759.jpeg

Plockade ju av allt extra plus bling på kompisens BMW R1250 GS 2021. I lördags körde vi den till handlaren för inbyte mot en R1250 GS UE (Ultimate Edition) 2023. Endast 6 exemplar kom till Sverige. Sista 1250 GS innan 1300 GS kommer. UEn görs i en begränsad upplaga så lite unik är den. UEn har all utrustning plus mycket bling redan från fabrik men kompisen ville ju även ha sitt Akra helsystem i titan monterat så det har jag gjort idag så nu är hojen helt klar :)

IMG_7735.jpeg

IMG_7736.jpeg

IMG_7737.jpeg

IMG_7757.jpeg

IMG_7758.jpeg

IMG_7762.jpeg

IMG_7763.jpeg

IMG_7761.jpeg

IMG_7759.jpeg
Snygg hoj, placerigen av ekrarna gör väl att man kan använda slanglösa däck antar jag , något jag gärna har i Thailand, ganska vanligt med punka här måste jag säga,, laga med en plugg och ha med en liten kompressor är ganska smidigt och funkar bara med slanglösa däck

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
13 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar