MC och allt som hör till oavsett land

Bra tips, Får se om min lilla pump som då är betydligt större än en den du beskriver är funkrionell för mig, den fyller lätt ett Pickup hjul på en k vart utan att bli för varm eller haverera, En Biltema pump från Sverige
Xiaomi pumpen räcker för att kolla/fylla två stycken bilar (en SUV) och 6 motorcyklar innan du behöver ladda den. Har med den på alla trackdays och race, och kom faktiskt på att kanske skall kolla om den behöver laddas.

20230903_081640.jpg

Tog en bild tillsammans med fjärrkontrollen så man får en uppfattning av storleken.

Kan STARKT rekommendera Xiaomi luftpump istället för kolsyrapatroner, laddas via USC-C och kostar 1000 - 1300 Baht via Lazada. Har får fått punktering med Tracern 900 två gånger, och två kolsyrepatroner räcker INTE att fylla upp ett bakdäck (180/55-17) ens behjälpligt.

Pumpen är inte större än en gammal Ericsson/Nokia telefon.

Note! Köp INTE kopia på Xiaomi pumpen har själv fått en via Lazada och även vänner, dessa är inget mindre än skit!

999 bath Lazada , Skall fundera, när jag hämtar hojen i Pattis så kan det bli aktuellt, den jag har nu har inte slanglösa däck, så kan inte pluggas

Kanske att jag tar en dag på racebanan i Buriram om tillfälle ges, Magnan funkar bra sägs det, står sig bra bland standardhojarna

999 bath Lazada , Skall fundera, när jag hämtar hojen i Pattis så kan det bli aktuellt, den jag har nu har inte slanglösa däck, så kan inte pluggas
999 Baht... Är du säker på att det är originalet? Det finns en uppsjö med skitkopior på Xiaomi pumpen, ser likadana ut. Jag beställde en som jag trodde var original också för typ 990 Baht.

Men den pump du föreslår är ju med sin enterna strömförsörjning bra mycket vassare än Biltema pumpen, men hur veta vilken som är kopia vs oroiginal :oops:

Xiaomi pumpen räcker för att kolla/fylla två stycken bilar (en SUV) och 6 motorcyklar innan du behöver ladda den. Har med den på alla trackdays och race, och kom faktiskt på att kanske skall kolla om den behöver laddas.

20230903_081640.jpg

Tog en bild tillsammans med fjärrkontrollen så man får en uppfattning av storleken.
Kör ni med kväve i däcken på tävlingsbanan?

Kör ni med kväve i däcken på tävlingsbanan?
Blev överraskad när vi var in på en däckfirma i Gen khå (Chaiyaphum). Att det skulle finnas sådana ”avancerade” grejor i Thailand och speciellt Isaan var förvånande. Helt rätt med värmen i Thailand för att få ett stabilare tryck. Vad det kostade har jag ingen aning om.

Ja, så är det, överallt i världen ställer de till det

En spännande motorsport helg. MotoGP från Motegi Japan och WSBK från Portimao i Portugal. Alvaro Bautista behöver bara 2 poäng till för att ta hem VM. I MotoGP är det tajtare och det skiljer endast 3 poäng mellan Pecco Bagnia och Jorge Martin, fördel Pecco.

IMG_7928.jpeg

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
13 K
Gazton
G
W
Svar
46