Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
TOT´s första internetmast i byn. När ett nytt hyresavtal av markhyra skulle skrivas så ville markägaren ha mycket mer i ersättning så det blev inget nytt avtal.
TOT köpte i stället en liten markbit 50 meter bort från den gamla masten så den andra markägaren gick miste om den inkomsten och marken har stått orörd sedan masten togs bort.
Här är den nya.
TOT´s första internetmast i byn. När ett nytt hyresavtal av markhyra skulle skrivas så ville markägaren ha mycket mer i ersättning så det blev inget nytt avtal.
TOT köpte i stället en liten markbit 50 meter bort från den gamla masten så den andra markägaren gick miste om den inkomsten och marken har stått orörd sedan masten togs bort.
Här är den nya.
Nytt läckage på samma ställe och ingen bryr sig eller begriper att rören inte kan ligga 5-10 centimeter under marknivån när det kör bilar där. Det har stått vatten här i några veckor nu.
Stannade till i grannskapet där det såldes väskor eller det kanske heter bägar.
Gick fram till tanten och tittade på när hon flätade dem med vad som såg ut som buntband.
Kände mig tvungen att köpa en efter att ha tagit foton på hennes hantverkeri, 50 Baht oförskämt billigt.
Visade mitt köp på facebook och det fick min morsa syn på och ville ha, så jag köpte alla 5 storlekarna som passade att stoppa i varandra och skicka hem till henne på Öland.
Stannade till i grannskapet där det såldes väskor eller det kanske heter bägar.
Gick fram till tanten och tittade på när hon flätade dem med vad som såg ut som buntband.
Kände mig tvungen att köpa en efter att ha tagit foton på hennes hantverkeri, 50 Baht oförskämt billigt.
Visade mitt köp på facebook och det fick min morsa syn på och ville ha, så jag köpte alla 5 storlekarna som passade att stoppa i varandra och skicka hem till henne på Öland.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.