Mina nya och gamla bilder del 2.

Mystiska människor:)
Rugbyspelare på nattligt äventyr i Pattaya.

6 (2).webp

Påskkärringar på vandring i Pattaya.

4 (1).webp

En stofil på landsbygden men nypolerad skalle.

6 (1).webp

Fanns en mystisk kvinna alldeles vit i ansiktet som brukade hålla till framförallt på soierna 7 och 8 på 90 talet. Verkade lite utvecklingsstörd. Hon dök upp lite överallt. Enligt rykten skulle hon ha varit polisinformatör. Någon som stött på henne senaste åren?

BTT

Fanns en mystisk kvinna alldeles vit i ansiktet som brukade hålla till framförallt på soierna 7 och 8 på 90 talet. Verkade lite utvecklingsstörd. Hon dök upp lite överallt. Enligt rykten skulle hon ha varit polisinformatör. Någon som stött på henne senaste åren?

BTT
Har aldrig sett henne. Troligen har hon hittat någon och lever lycklig.

BTT
Har nog inte sett henne på 20 år, jag har foto på henne någon stans.

Gammal bil och moppe men det kanske är nyproducerat, vad vet jag.

13.webp
12.webp
11.webp

Bilen är ny produktion men Vespan är äldre.
Bilen tror jag är en Daihatsu och hade en väldigt kort tillverknings tid, slutet på 90-talet början 20-talet.
Om du tittar på bakluckan så har den gångjärnen exakt som en svärmorslucka ska ha i nederkant och den är utrustad med fattigmans cab och bilen är i vanliga fall endast 2 sitsig och de kom endast med automatlåda.
Jag tror att 3-4 bilbyggare i japan höll på nostalgiska 50 & 60-tals återblickar och skattemässigt skulle de vara billiga att äga och hamnade i skatteklassen K-klass, bilarna är motorsvaga men tar dig från A till B och sen vara lättparkerade i Tokyos smala gator.

1631562098683.png

Samma modell fast nyare årgång och med plåtcab istället för tygtak.

Jo-Be motorintresserad

Senast ändrad:
Bilen är ny produktion men Vespan är äldre.
Bilen tror jag är en Daihatsu och hade en väldigt kort tillverknings tid, slutet på 90-talet början 20-talet.
Om du tittar på bakluckan så har den gångjärnen exakt som en svärmorslucka ska ha i nederkant och den är utrustad med fattigmans cab och bilen är i vanliga fall endast 2 sitsig och de kom endast med automatlåda.
Jag tror att 3-4 bilbyggare i japan höll på nostalgiska 50 & 60-tals återblickar och skattemässigt skulle de vara billiga att äga och hamnade i skatteklassen K-klass, bilarna är motorsvaga men tar dig från A till B och sen vara lättparkerade i Tokyos smala gator.

1631562098683.webp

Samma modell fast nyare årgång och med plåtcab istället för tygtak.

Jo-Be motorintresserad
Stefans bild är på en Nissan Figaro som är av klassen Kei

Liknande trådar

Tillbaka
Topp