Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Får berätta en liten rolig historia.
Sonen i huset som då var knappt 30 år hade sett en sådan här Geckoödla några gånger i sitt sovrum och den var han rädd för.
Jag köpte en plastkrokodil.
Tidigt en morgon när han låg och sov smög jag in i sovrummet och lade den i sängen, sedan väckte jag honom försiktigt och frågade om det var den han var rädd för och pekade på krokodilen, han flög upp från sängen snabbt som en blixt och gömde sig bakom mig, ja jäklar vilket gott skratt jag fick, han blev förbannad och jag skrattade ännu mer.
Dom finns inte kvar när jag kollar, konstigt att dom fortfarande visas. Jag kan ta bort hela inlägget om du vill lägga in det på nytt. Annars är det ingen fara.
Dom finns inte kvar när jag kollar, konstigt att dom fortfarande visas. Jag kan ta bort hela inlägget om du vill lägga in det på nytt. Annars är det ingen fara.
Kul med lite fest och underhållning i byarna, själv missar jag ogärna dom här föreställningarna och åker gärna till grannbyarna också, det är kul att festa till lite och umgås med folk ifrån vår by och grannbyarna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.