Hej åter igen, det börjar bli dags för lite teva teva för invigningen av huset som sker den 23 och 24 denna månad.
Är det någon som vill vara med så är ni välkomna.
Det ser ut som det blir många. Noi beställde mat för 120 men jag gissar att den kommer att ta slut.
Mina fb vänner i Thailand har jag inte vågat yttra om detta (fast de vet det alla gånger och de är många kan jag lova) de är även Nois vänner i olika Goverment office och de är utspridda över hela landet kan jag lova. Alla säger att de vill vara med.
Idag målade jag 60 meter mur, alltså totalt 120 meter, i morgon blir det lite dekorationsmålning och sedan några lister som saknas.
Varför tog jag inte en målare, jo det var en här och Noi tyckte han var dyr så jag sa att ja gör det.
Han ville ha 6800 bath, kan tyckas lite men jag har gjort det på två och en halv dag så inte så illa pinkat ändå. Rätt ok lön för att vara Thailand tvåtusen per dag.
Pust jag får jobba nästa vecka också.
Annars känns det skönt för efter detta blir det lugnare...hmm.
Det kom fyra grannkvinnor hit igår för att inspektera den nya stereoanläggningen och så blev det dans.
Idag kom en annan kvinna och sa att hon såg mig på en mobil på att dansa och hon hade velat vara med.
Det skall bli skoj i vilket fall, försöker få någon att ta bilder för själv lär jag inte hinna.
Det är roligt att vara pensionär och bara cilla ha ha ha